همراه اول رتبه‌ی اول در تعهد به کیفیت در ارائه خدمات را کسب کرد

چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
همراه اول در کنفرانس بین‌المللی کیفیت موفق به دریافت رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
تبلیغات

سومین کنفرانس بین‌المللی کیفیت، امروز ۱۳ تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این کنفرانس که با حضور معاون وزیر صنعت، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران ارشد صنعت کشور برگزار شد، همراه اول موفق به دریافت رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

انجمن حامیان استاندارد و کیفیت این همایش را با هدف اجرای برنامه‌های مدون جهت افزایش آگاهی جامعه در مصرف محصولات مرغوب، بهبود فضای کسب و کار و توسعه و تحقق اقتصاد دانایی محور، همچنین در راستای طرح تحول و استقرار رویکرد نوین استانداردسازی برگزار کرد.

از دیگر اهداف این کنفرانس ارتقاء بهره‌وری و رقابت‌پذیری میان محصولات ایرانی، بررسی و ارائه راهکارهای دستیابی به محصول صنعتی درجه یک، بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به‌منظور رونق اقتصادی کشور، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات باکیفیت، حمایت از نوسازی و تجهیز بنگاه‌های تولیدی به دانش فنی روز، چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، تبیین شاخص استاندارد و کیفیت در خصوص سازمان‌های خدمات محور هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات