اچ‌ام‎دی گلوبال تأیید کرد؛ عرضه گوشی‎های اندروید بیشتر با برند نوکیا تا پایان سال

جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر بازاریابی اچ‌ام‎دی گلوبال اعلام کرده است که گوشی‎های هوشمند بیشتری با برند نوکیا تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. البته، امسال تبلت‌های اندروید جدید نوکیا وارد بازار نمی‎شود.
تبلیغات

اکنون که عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا آغاز شده و تقاضای بالا برای این مدل‎ها در برخی از مناطق، شرکت فنلاندی اچ‌ام‎دی گلوبال را به دردسر انداخته است؛ بسیاری منتظر معرفی گوشی‌های پرچم‎دار و ردهبالای اندروید نوکیا هستند.

 به همین جهت پکا رانتالا، مدیر بازاریابی اچ‌ام‎دی گلوبال، در مصاحبه با یک نشریه فنلاندی، اعلام کرده است که محصولاتی بیشتری با برند نوکیا عرضه خواهد شد. با این وجود، نباید منتظر ورود تبلت‌های اندروید با برند این شرکت فنلاندی به بازار باشیم؛ زیرا تمرکز اچ‌ام‎دی گلوبال در سال جاری میلادی، بر عرضه گوشی‎های هوشمند جدید نوکیا به بازار معطوف شده است و تبلتهای اندروید، حداقل امسال در برنامه‎ این شرکت جایی ندارد.

در رابطه با گوشی پرچم‎دار احتمالی نوکیا که در بسیاری از شایعات با نام نوکیا 9 از آن یاد می‌شود، مدیر بازاریابی اچ‌ام‎دی گلوبال پاسخ مشخصی ارائه نداد؛ اما وی اعلام کرده است که برای نام‌گذاری گوشی‎های هوشمند جدید این شرکت، از یک سیستم منطقی استفاده میشود. به همین جهت، گوشیهای جدید نوکیا با نام‌گذاری متفاوتی پس از نوکیا 6 یا قبل از نوکیا 3 معرفی خواهد شد.

یکی از سؤالاتی که اغلب پرسیده می‌شود، عدم عرضه گوشی نوکیا 4 است؛ شرکت سازنده، از نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 رونمایی کرده است و همین موضوع باعث شده بسیاری گمان کنند که یک محصول میان‎رده دیگر نیز معرفی خواهد شد. با این وجود، رانتالا اعلام کرده است که عرضه نوکیا 4 در دستور کار این شرکت قرار ندارد؛ زیرا عدد ۴ در کشورهای آسیایی، «نحس» است و اغلب از آن برای نامیدن محصولات جدید، استفاده نمی‌شود.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات