محتوای حوزه‌ی مهارت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
رسانه تعاملی و پرتال ماتریسی مهارت، امروز با حضور وزیر تعاون و مدیرعامل همراه اول و رئیس آموزش و پرورش با هدف عمومی کردن محتوای حوزه‌ی مهارت رونمایی شدند.
تبلیغات

همراه اول و هلدینگ توسعه اعتماد مبین با همکاری شرکت پردیس هوشمند، رسانه تعاملی و پرتال ماتریسی مهارت را با هدف اطلاع‌رسانی و ارتقاء سطح علمی و مهارتی مهارت آموزان و با توجه لزوم ارتباط دائم مهارت آموز با سازمان و دسترسی عمومی به محتوای صوتی و تصویری مرتبط با حوزه مهارت راه‌اندازی کردند.

امروز ۱۳ تیرماه ۱۳۹۶، در مراسمی که با حضور وزیر تعاون و مدیرعامل همراه اول و رئیس آموزش و پرورش برای معرفی دستاوردهای نوین سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، از رسانه تعاملی و پرتال ماتریسی مهارت رونمایی شد.

زیرساخت‌های نرم‌افزاری این دو سامانه توسط همراه اول تأمین شده‌ است و علاوه بر این، تأمین فضایی برای استودیو و تجهیز آن برای تولید محتوا، تأمین زیرساخت‌های سخت‌افزاری مانند زیرساخت پردازشی و زیرساخت ذخیره‌سازی، اختصاص حجم ترافیک رایگان برای مهارت آموزان برای دسترسی به محتوا و تأمین هزینه‌های دوره‌های آموزشی مهارت‌های نرم‌افزاری و زبان خارجه ویژه اوقات فراغت تابستان و... از فعالیت‌های همراه اول در این پروژه هستند.

مهارت‌آموزان جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به سامانه lms.irantvto.ir مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات