متخصصان برنامه‌نویسی موبایل ایران در دانشگاه شریف گرد هم می‌آیند

سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
متخصصان برنامه‌نویسی تلفن همراه در کشور، برای چهارمین بار در مسابقات ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه در دانشگاه شریف دور هم جمع خواهند شد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    چهارمین دوره مسابقات ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در دانشگاه شریف برگزار می‌شود. در این مسابقات متخصصان برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با همکاری گرافیست‌ها و ایده‌پردازان، طرح اولیه پروژه‌ی خود را پایه‌ریزی کنند.

    دو موضوع کاربردپذیری و تجربه کاربری که به معنای سهولت دسترسی کاربر به بخش‌های مختلف، عملیات و امکانات است، در این مسابقات اهمیت خاصی دارند. موضوع مورد اهمیت دیگر خلاقیت در برنامه‌نویسی است که در هر سه حوزه ایده‌پردازی، کاربردپذیری و کدنویسی برنامه باید ساختار، راه حل و برنامه‎ی خلاقانه وجود داشته باشد. در ایده‌پردازی باید درآمدزایی در اولویت قرار بگیرد. محیط برنامه‌نویسی، تکنولوژی به کار گرفته‌شده، ابزارها، کدها و روش کدنویسی از موارد دیگری هستند که برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی باید مد نظر شرکت‌کنندگان قرار بگیرند.

    ثبت‌نام در این رویداد از ۱ الی ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۰۲۸۹۶۳  تماس بگیرند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات