تقاضا برای سرفیس مایکروسافت پایین‌تر از انتظارات است

سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پگاترون به‌عنوان سازنده‌ی محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت، اعلام کرده که تقاضا برای محصولات سرفیس این کمپانی پایین‌تر از حد انتظار است.
تبلیغات

مایکروسافت در کمتر از یک سال اخیر محصولات خانواده‌ی سرفیس خود را به‌روز کرده است و حتی اعضای جدیدی نیز برای این خانواده معرفی کرده است. هرچند بسیاری از علاقه‌مندان و طرفداران محصولات مایکروسافت از سیاست‌های یک سال اخیر این کمپانی در حوزه‌ی سخت‌افزار اظهار رضایت می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد این محصولات نتوانسته‌اند آن‌چنان که باید، عملکرد خوبی داشته باشند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط پگاترون به‌عنوان تولیدکننده‌ی گجت‌های سری سرفیس، استقبال از این محصولات کمتر از حد انتظارات است.

بر اساس گزارش جدید دیجی‌تایمز، کاهش تقاضا برای گجت‌های سری سرفیس مایکروسافت را باید در نتیجه‌ی عرضه‌ی محصولات مشابهی توسط سایر تولیدکنندگان بدانیم که به‌نوعی شریک سخت‌افزاری مایکروسافت هستند و گجت‌هایی مبتنی بر ویندوز این کمپانی راهی بازار می‌کنند. پیروی از خط مشی طراحی محصولات سری سرفیس باعث شده است اقبال کاربران به سمت گجت‌های مایکروسافت کاهش یاید و این کمپانی سفارش تولید خود به پگاترون را کاهش دهد.

با وجود موج ایجادشده بین کاربران و هواداران کمپانی مایکروسافت حول محصولات جدید رونمایی شده توسط این کمپانی، به نظر می‌رسد فروش به اندازه‌ی موج اولیه چندان بلند و قدرتمند نیست. به‌جرئت می‌توان قیمت بالا را یکی از عوامل اصلی در عدم استقبال از این محصولات خواند. برای مثال سرفیس استودیو مایکروسافت به‌عنوان آل این وان خانواده‌ی سرفیس به‌واسطه‌ی نمایشگر ۲۸ اینچی یک طراحی منحصربه‌فرد و زیبا دارد؛ حال آنکه قیمت آن بسیار بالا است و عملا بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان را از خرید آن عاجز می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات