گوشی تاشو گلکسی ایکس سامسونگ تأییدیه‌ بلوتوث دریافت کرد

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند تاشو گلکسی ایکس سامسونگ گواهی بلوتوث دریافت کرد.
تبلیغات

در چند سال اخیر شایعاتی شنیده‌ایم مبنی بر اینکه سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند تاشو است. گفته می‌شود که این غول کره‌ای تاکنون نمونه‌های اولیه این محصول را به برخی از شرکای تجاری خود نشان داده است. شرکت مورد بحث تاکنون به‌صورت رسمی در مورد ساخت گوشی هوشمند تاشوی خود صحبتی به میان نیاورده؛ اما بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا معرفی این دستگاه باقی نمانده است. حال گوشی هوشمند تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ گواهی بلوتوث دریافت کرده است.

شناسه‌ی مدل این دستگاه در بلوتوث اس‌آی‌جی، SM-G888N0 ثبت شده است‌. بلوتوث اس‌‌آی‌جی ارائه‌دهنده‌ی گواهی بلوتوث برای گوشی یادشده است‌. شناسه‌ی مدل مورد اشاره، با هیچ‌یک از شناسه مدل‌های محصولات کنونی سامسونگ مطابقت ندارد و به همین جهت احتمالا مربوط به گوشی هوشمند معرفی نشده‌ی گلکسی ایکس است. شناسه‌ی مدل SM-G888N0 چند ماه قبل نیز در اتحادیه‌ی وای‌فای رؤیت شده بود و این یعنی دستگاه یادشده گواهی وای‌فای نیز دریافت کرده است. در سند مربوط به گواهی بلوتوث گوشی هوشمند مورد بحث، نسخه‌ی بلوتوث این دستگاه ۴.۲ ثبت شده است. با توجه به اینکه دو گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ مجهز شده‌اند، اینکه یک گوشی جدید از این کمپانی با بلوتوث ۴.۲ عرضه شود کمی عجب به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص اینکه گلکسی ایکس اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ است. این احتمال هم وجود دارد که محصول مورد بحث پیش از عرضه‌ی نهایی به سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ مجهز شود.

سامسونگ تا به این لحظه هنوز تأیید نکرده است که گوشی هوشمند گلکسی ایکس چه زمانی رسما معرفی خواهد شد. اگر گزارش‌هایی اخیر در مورد این محصول صحت داشته باشند، امکان دارد این دستگاه اواخر سال جاری یا نهایتا اوایل سال ۲۰۱۸ رونمایی شود. در ادامه می‌توانید سند مربوط به گواهی بلوتوث گلکسی ایکس سامسونگ را مشاهده کنید.

گلکسی ایکس

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تولید گوشی‌های هوشمند تاشو در این زمان با استقبال کاربران مواجه خواهد شد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات