اعلام زمان پیش فروش و قیمت قطعی برلیانس C3

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر مهندسی و توسعه پروژه برلیانس در شرکت پارس خودرو خبر از پیش‌فروش برلیانس C3 از ۲۲ مردادماه داد.
تبلیغات

پژمان شاد چهره، مدیر مهندسی و توسعه خودروی برلیانس در شرکت پارس‌خودرو، طی نشست خبری اعلام کرد که پارس خودرو تا پایان سال جاری، ۴ هزار دستگاه خود‌روی برلیانس کراس C3 را روانه بازار خواهد کرد. شاد چهره در این نشست خبری که با هدف معرفی و تست محصول جدید پارس خودرو یعنی برلیانس C3 برگزار شد، به خبرنگاران گفت:

پیش‌فروش این عضو جدید خانواده برلیانس، از ۲۲ مردادماه آغاز خواهد شد. قیمت نهایی و قطعی این خودرو هم هفته آینده و هم‌زمان با نمایشگاه خودرو مشهد به اطلاع همگان خواهد رسید.
برلیانس C3

مدیر مهندسی و توسعه محصول برلیانس در ادامه این نشست، به معرفی برلیانس C3 پرداخت و در خصوص میزان داخلی‌سازی قطعات این خودرو گفت:

میزان داخلی‌سازی این خودرو ۲۰ درصد است که شامل قطعاتی مانند شیشه، قسمت‌هایی از سیستم تعلیق، صندلی‌ها، کمربند ایمنی، اگزوز خودرو و لاستیک‌ها می‌شود. البته این میزان از داخلی‌سازی تماما تحت نظارت و کنترل شرکت برلیانس صورت پذیرفته است. هدف ما افزایش استفاده از قطعات داخلی در این خودرو بوده؛ به‌نحوی‌که تا پایان سال این میزان را به ۳۰ درصد و تا پایان سال آینده، میزان داخلی‌سازی ۴۰ درصد را برای این خودرو محقق خواهیم کرد.

شاد چهره با بیان این مطلب که در زمینه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی این خودرو مشکل خاصی وجود ندارد؛ از اجرای اقدامات لازم جهت تهیه قطعات یدکی این خودرو  خبر داد. وی همچنین خاطرنشان کرد که برلیانس C3 در ۷ رنگ مختلف و متناسب با نیاز مشتری، به متقاضیان تحویل خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات