پیش فروش اوپل موکا آغاز شد

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ساپرا موتور به‌عنوان نماینده اوپل در ایران، فروش اولین محصول این خودروساز خوش‌نام آلمانی با نام اوپل موکا را با قیمت پایه ۱۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز کرد.
تبلیغات

۲ روز پیش بود که خبر ورود محصولات شرکت خودروسازی اوپل آلمان از طریق شرکت ساپرا موتور را در زومیت پوشش دادیم. حالا در کمتر از ۴۸ ساعت از اعلام این خبر، اولین بخشنامه فروش خودروی اوپل موکا (Mokka)، به‌عنوان یک خودروی کراس اور زیبا که توجه علاقه‌مندان به این کلاس خودرو را جلب خواهد کرد؛ منتشر شده است.

اوپل موکا که به‌عنوان خط‌شکن حضور این شرکت خوش‌نام آلمانی در ایران به شمار خواهد آمد؛ خودرویی در کلاس شاسی‌بلندهای کوچک و دارای طراحی جسورانه‌ای است. چراغ‌های جلوی این خودرو به همراه جلوپنجره مشبک افقی باله‌ای شکل و دو ردیف چراغ‌های LED به‌عنوان چراغ‌های روز، نمایی زیبا به این خودرو داده است. روی کاپوت موکا،‌ خطوط ۳ گانه منحنی شکل زیبایی طراحی شده است که تا ستون‌های بدنه خودرو، این خطوط امتداد دارند.

opel mokka

سیستم پایداری موکا بسیار هوشمند عمل می‌کند، به‌نحوی‌که در شرایط رانندگی در جاده‌های خشک، کنترل تغییر مسیر خودرو بر عهده محور جلو خواهد بود؛ اما در شرایط جوی نامناسب و بارانی، سیستم چهارچرخ محرک این خودرو به‌صورت اتوماتیک فعال و باعث پایداری هرچه بیشتر این خودرو می‌شود.

از جمله امکانات و تجهیزات دیگری که مهندسان خلاق اوپل در این خودرو به کار برده‌اند، می‌توان به نورپردازی چراغ‌های LED، حالات مختلف رانندگی مانند اسپرت و اقتصادی، چراغ‌های خودکار جلو، دوربین جلو با وضوح و قدرت پردازش تصویر بالا، سیستم هشدار خروج از بین خطوط، صندلی‌های ارگونومیک و سیستم کارپلی اپل اشاره کرد.

opel mokka

دیگر خودرویی که توسط ساپرا موتور به‌زودی پیش‌فروش خواهد شد، آخرین فیس‌لیفت سدان لوکس و قدرتمند اینسیگنیا گرند اسپرت خواهد بود.

خودروی موکا ۲۰۱۷، در دو نسخه اینوویشن (Innovation) و ادیشن (Edition) به ترتیب با قیمت‌های ۱۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۱۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان توسط ساپرا موتورز پیش‌فروش می‌شود. بخشنامه فروش این خودرو همراه با جزییات در تصویر زیر قابل رؤیت است.

opel mokka

علاقه‌مندان جهت پیش‌خرید این خودرو می‌توانند به سایت شرکت ساپرا موتور مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات