۲۳۰۰ کد رشته محل دانشگاه آزاد تأیید شد

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
رشته محل‌های حذف‌شده در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن سه نکته برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ بازگرداننده خواهند شد.
تبلیغات

علی محمد نوریان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، چندی پیش  از حذف برخی رشته محل‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به دلیل رعایت نکردن استانداردها خبر داده بود و این سونامی تغییرات باعث سردرگمی داوطلبان در انتخاب رشته شده بود. دیروز معاون وزیر علوم در این رابطه اعلام کرد وزارت علوم با در نظر‌ گرفتن سه نکته، با تأیید کد رشته محل‌های حذفی دانشگاه آزاد موافقت کرده است. مجتبی شریعتی نیاسر پس از نشست عصر یکشنبه با مقامات دانشگاه آزاد و وزارت علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در خصوص برخی رشته محل‌های دوره‌ی کارشناسی ارشد گفت:

نکته‌ی اول اینکه به دوره‌های رشته محل‌های کارشناسی ارشد که قبلا فارغ‌التحصیل داشته‌اند،‌ کمک خواهد شد تا استمرار پیدا کنند، نکته‌ی دوم برای رشته محل‌های کارشناسی ارشد که مجوز دکتری داشته‌اند اجازه‌ی استمرار داده خواهد شد و نکته‌ی سوم برای رشته محل‌های کارشناسی ارشد که حداقل سه استادیار داشته‌ باشند هم کمک خواهد شد که استمرار بیابند.

شریعتی همچنین اضافه کرد که این قوانین برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ است و اظهار امیدواری کرد که با دانشگاه آزاد به جمع‌بندی‌های مطلوب‌تری برای ادامه راه برسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات