برای اولین بار در ایران، دوره جامع متخصص وردپرس (Wordpress Full Stack Developer)

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
یکی از مهمترین معیارهایی که شرکت‌های معتبر حوزه IT برای جذب نیروی توسعه دهنده ملاک قرار می‌دهند تسلط کامل نیروی مذکور، در زمینه فعالیت آنهاست.
تبلیغات

در حوزه‌ی برنامه‌نویسی و توسعه نرم افزار، به برنامه‌نویسی که در یک زمینه خاص و ابزارهای ‌‌آن اشراف کامل داشته باشد اصطلاحا Full Stack Developer گفته می‌شود. به طور مثال یک Full Stack Developer وردپرس فردی است که تخصص و اشراف کامل به تمامی جنبه‌های توسعه محصولات وردپرسی دارد. این فرد می‌تواند پلاگین‌ها و قالب‌های حرفه‌ای وردپرس با امکانات دلخواه و متنوع را شخصا برنامه نویسی کند. می‌تواند مشکلات وبسایت‌های وردپرسی را بررسی و رفع کند. می‌تواند سرورهای اشتراکی و اختصاصی را برای اجرای بهینه و سریع وردپرس تنظیم و پیکربندی کند. می‌تواند قالب‌ها، پلاگین‌ها و محصولات وردپرسی را برای فروش در مارکت‌های داخلی و خارجی معتبر مثل themeforest و  codecanyon به خوبی برنامه‌نویسی و استاندارد سازی کند و در واقع برای کارهای وردپرسی همه‌فن‌حریف باشد و توانایی انجام هر کاری در حوزه وردپرس را داشته باشد.

در ایران برای پرورش چنین توسعه‌دهنده‌ای در حوزه وردپرس هیچ‌گونه دوره جامع، یکپارچه و منسجمی برگزار نشده است. خبر خوب این است که این دوره هم اکنون توسط سون لرن برنامه‌ریزی شده و برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره جامع متخصص ورد پرس برای اولین بار در ایران

:: وبسایت سون لرن با بیش از ۸ سال سابقه‌ی فعالیت‌های آموزشی طراحی وب و برنامه‌نویسی حرفه‌ای، برای اولین بار در ایران با ظرفیت محدود، دوره جامع متخصص وردپرس را برگزار می‌کند. هدف این دوره تبدیل دانشجویان ورودی به  Wordpress Full Stack Developer است. این دوره به صورت حضوری در شهر تهران برگزار می‌شود و ثبت نام غیرحضوری هم برای شهرستانی‌های عزیز با هزینه پایین‌تر امکان‌پذیر است.

توانایی‌های دانشجویان در انتهای دوره

یک برنامه نویس متخصص وردپرس این قابلیت را دارد که هر نوع قالب، پلاگین و محصولی را در حوزه وردپرس تولید کند و در این زمینه همه‌فن‌حریف باشد. بعضی از توانایی‌های دانشجویان را پس از گذراندن دوره متخصص وردپرس در زیر می‌بینید:

سون لرن

حمایت شرکت های معتبر  و تمایل به جذب و استخدام نیرو از میان دانشجویان این دوره

برگزاری دوره متخصص وردپرس توسط سون لرن با حمایت و استقبال ویژه معتبرترین سایت‌های فعال در حوزه وردپرس مواجه شده است. وبسایت‌های معتبری از جمله سون لرن، همیار وردپرس، میهن وردپرس، پشتیبان وردپرس، ژاکت و ... از برگزاری این دوره حمایت ویژه کرده‌ و برای جذب نیروی متخصص وردپرس از میان دانشجویان این دوره ابراز تمایل کرده‌اند. در انتهای دوره، دانشجویانی که در پاسخ به تمرین‌ها و آزمون‌های دوره بیشترین فعالیت و بهترین پاسخگویی را داشته باشند، جهت انجام مصاحبه و استخدام به حامیان دوره و شرکت‌‌های معتبر نیازمند نیرو، معرفی خواهند شد.

  • دانشجویان این دوره، در صورت داشتن پشتکار و انگیزه مناسب، پس از اتمام این دوره یک برنامه‌نویس حرفه‌ای وردپرس خواهند بود. برای یک توسعه دهنده حرفه‌ای چند راه برای کسب درآمد وجود دارد.
  • در وهله اول ما دانشجویان برتر دوره را به حامیان دوره و معتبرترین وبسایت‌هایی که به نیروی وردپرس نیاز دارند معرفی خواهیم کرد. در صورت استخدام در این‌گونه شرکت‌ها حداقل درآمد ماهانه برای یک توسعه دهنده حرفه‌ای 2 میلیون تومان خواهد بود!
  • در وهله دوم و پس از گذراندن این دوره، شما می‌توانید خودتان سفارش پروژه دریافت کرده و انجام دهید. با توانایی‌هایی که در این دوره به‌دست خواهید آورد قادر خواهید بود پروژه‌های که ارزش آنها به چندین میلیون تومان می‌رسد، دریافت کرده و انجام دهید.
  • در انتها اگر ایده و فکر نابی دارید، می‌توانید با مسائلی که در این دوره آموختید کسب و کار خود را آغاز کنید. چه بسا که یک استارتاپ موفق و پر رونق را راه اندازی کرده‌اید!

آشنایی با تجربیات افراد موفق در حوزه وردپرس

در طول دوره مهمان‌های سرشناس و موفق در حوزه وردپرس را دعوت خواهیم کرد تا دانشجویان دوره از تجربیات و دیدگاه‌های این عزیزان بهره‌مند شوند و مسیر صحیح خود را برای فعالیت در حوزه وردپرس بهتر بشناسند.

سون لرن

جزئیات برگزاری و  نحوه ثبت نام

  • دوره متخصص وردپرس به شکل حضوری در شهر تهران برگزار می‌شود.امکان ثبت نام برای عزیزان شهرستانی به شکل غیر حضوری فراهم است.ظرفیت دوره به شکل حضوری و غیر حضوری هر کدام فقط 20 نفر است.به عزیزانی که از سایت زومیت برای ثبت نام در دوره اقدام کنند تخفیف ویژه داده می‌شود.جزئیات کامل زمان و مکان برگزاری را در صفحه دوره در سایت سون لرن مطالعه فرمایید.پس از ثبت درخواست ثبت نام، در اسرع وقت از طرف شرکت برای انجام مصاحبه با شما تماس خواهیم گرفت.
سون لرن

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات