تیگو 7 توسط مدیران خودرو به صورت رسمی رونمایی شد

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تیگو 7 به‌عنوان جدیدترین شاسی‌بلند چینی بازار ایران با قیمت ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ساعاتی پیش توسط مدیران خودرو رونمایی شد.
تبلیغات

ساعاتی پیش در هتل اسپیناس پالاس تهران، جدیدترین عضو سبد محصولات مدیران خودرو به‌عنوان شریک تجاری گروه خودروسازی چری، رونمایی شد. در این مراسم که با حضور خبرنگاران و فعالان حوزه خودرو برگزار شد؛ شاسی‌بلند جدید چری با نام تیگو 7 به همراه قیمت و شرایط فروش آن توسط ژو، مدیرعامل مدیران خودرو معرفی شد.

بنا به گفته ژو، تیگو 7 در دو نسخه به بازار خودروی ایران وارد می‌شود. قیمت کامل‌ترین نسخه این خودرو ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و در نسخه نیمه‌فول با قیمت ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، از فردا یکشنبه مورخ ۸ مرداد ۹۶ به‌صورت نقدی قابل سفارش خواهد بود.

در این مراسم ژانگ، معاون بخش بین‌الملل چری، با اعلام این مطلب که تیگو 7 پتانسیل تبدیل شدن به انتخاب برتر مشتریان ایرانی را دارد، به خبرنگاران گفت:

این خودرو موفق به کسب جایزه بهترین طراحی در نمایشگاه خودروی ژنو سال ۲۰۱۲ شده است و با جدیدترین تکنولوژی‌های روز، پا به ایران خواهد گذاشت.
tiggo 7

تیگو 7 نخستین بار، بهمن‌ماه گذشته و طی نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد. این خودرو در دو نسخه با پیشرانه‌های ۲ و ۱.۵ لیتری از طرف چری عرضه شده است اما نسخه‌ای که توسط مدیران خودرو به کشور وارد شده؛ مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی، همراه با سیستم انتقال قوای محرکه دیفرانسیل جلو است. این خودرو دارای ابعاد ۴.۴ متر طول، ۱.۸ متر عرض و ۱.۶ متر ارتفاع است که با فاصله بین دو محور ۲.۶ متری، وزنی معادل ۱۴۴۰ کیلوگرم دارد.

جعبه‌دنده استفاده‌شده در این خودرو از نوع DCT یا «۶ سرعته دو کلاچه» و سیستم‌های ترمز آن در چرخ‌های جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در چرخ‌های عقب از نوع دیسکی ساده خواهد بود. در بخش سیستم تعلیق، تیگو 7 از دو نوع مستقل مکفرسون با فنر پیچشی و میله نگه‌دارنده و ضد لغزش در قسمت جلو و نوع کشنده چندگانه با فنر پیچشی در قسمت عقب، بهره می‌برد. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربورشارژ این خودرو که با همکاری شرکت AVL اتریش طراحی شده است، قادر خواهد بود در بالاترین سطح عملکرد خود، ۱۴۷ اسب بخار توان و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات