اپلیکیشن تصاویر ویندوز ۱۰ به نمونه گوگلی شبیه می‌شود

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در حال عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های جدیدی برای اپلیکیشن پیش‌فرض تصاویر ویندوز ۱۰ است تا ظاهر آن را هرچه بیشتر تکامل بخشد.
تبلیغات

مایکروسافت وعده داده است که قابلیت‌های جدید به همراه به‌روزرسانی کریترز پاییزی ویندوز ۱۰ در دسترس قرار خواهد گرفت. این قابلیت‌ها در حال حاضر، در دسترس برخی از کاربران اینسایدر قرار گرفته است.

در به‌روزرسانی منتشرشده طی هفته‌ی گذشته، مایکروسافت یک نوار جستجو برای اپلیکیشن تصاویر اضافه کرد. بدین معنی که کاربران قادر به جستجوی محتوایی تصاویر خود خواهند بود؛ برای مثال با جستجوی عبارت ساندویچ، تمام تصاویری که شامل ساندویچ باشند، در نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند. مایکروسافت در حال حاضر، قابلیت مشابهی در اپلیکیشن وان‌درایو خود در پلتفرم‌های وب، اندروید و iOS ارائه می‌دهد. در نتیجه انتظار می‌رود این قابلیت، به‌زودی به اپلیکیشن تصاویر مایکروسافت نیز افزوده شود.

ردموندی‌ها علاوه بر این، در حال آزمایش قابلیت‌های دیگری برای اپ تصاویر خود، شامل یک صفحه‌ی بینگ برای جستجوی آنلاین تصاویر و تغییر نام آلبوم‌ها به استوری‌ها هستند. برخی از این قابلیت‌ها، منتشر و برخی نیز لغو شده‌اند؛ اما به‌تدریج شاهد تکامل هرچه بیشتر این اپلیکیشن خواهیم بود.

مایکروسافت وعده داده است که اپلیکیشن تصاویر خود را تا پایان سال جاری برای اندروید و iOS نیز عرضه خواهد کرد؛ بنابراین کاربران اکوسیستم مایکروسافت دیگر احتیاج به استفاده از وان‌درایو نخواهند داشت. اما فعلا چشم‌انتظار عرضه‌ی آن برای ویندوز خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات