فروش گلکسی اس 8 و‌ اس 8 پلاس در بیشتر مناطق از گلکسی اس 7 بیشتر بوده است

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنا به اعلام سامسونگ، فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نسبت به گلکسی اس ۷ در اکثر کشورهای جهان بیشتر بوده است.
تبلیغات

چند ماه قبل هنگامی گه سامسونگ پیش خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را آغاز کرد، فورا به این موضوع اشاره کرد که میزان سفارش پیش خرید این دو گوشی جدید نسبت به پرچمداران سری گلکسی اس ۷ بیشتر بوده است.

در هرحال، مدتی بعد از اینکه شور و اشتیاق اولیه‌ی کاربرانی که واقعا به دنبال خرید پرچمداران جدید سامسونگ بودند، کاهش پیدا کرد، گزارش‌هایی در مورد کاهش فروش گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و‌ گلکسی اس ۸ پلاس منتشر شد. در برخی از این گزارش‌ها حتی پیش‌بینی شده که گلکسی اس ۸ قادر نخواهد بود تا از نظر میزان فروش، آمار گوشی‌های سری گلکسی اس ۷ سال قبل را پشت سر‌ بگذارد.

رئیس بخش موبایل سامسونگ، دی‌جی کوه، گزارش‌های اخیری که در آن‌ها به فروش کم گلکسی اس ۸ اشاره شده را رد و همچنین اعلام کرده که پرچمداران کنونی این شرکت فروش بسیار خوبی دارند. حال سامسونگ در جریان اعلام درآمدهای سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۷ مجددا این نکته را در مورد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بیان کرده است.

این غول کره‌ای گفته که فروش بالای دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، تاثیر بسیار مشخصی بر افزایش مجموع درآمدهای بخش موبایل سامسونگ داشته است. شرکت مورد بحث همچنین به این نکته اشاره کرده که میزان فروش دو گوشی هوشمند پرچمدار جدید سری گلکسی اس ۸ این شرکت نسبت به فروش گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۷ در اکثر نواحی دنیا، بیشتر بوده است.

کمپانی سامسونگ در نهایت اعلام کرده که میزان فروش کلی گوشی‌های این کمپانی افزایش داشته و بیش از ۵۰ درصد از کل فروش گوشی‌های سری گلکسی اس ۸، مربوط به مدل گلکسی اس ۸ پلاس بوده است. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات