پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ ال 2، پرچمداران جدید گوگل را از تمامی زوایا ببینید

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در توئیتر، رندرهای جدیدی از گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ فاش شده است که طراحی گوشی‏‌های پرچمدار ۲۰۱۷ گوگل را به نمایش می‎گذارد.
تبلیغات

گوشی‎های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ به عنوان پرچم‎داران جدید گوگل راهی بازار خواهند شد و از موردانتظارترین محصولات ۲۰۱۷ هستند. به‎تازگی، رندرهای جدیدی توسط onleakes@ منتشر شده است که گوشی‎های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌‏ال ۲ را به نمایش می‌گذارند.

با توجه به رندرهای منتشرشده، شرکت گوگل تصمیم دارد حاشیه‌های اضافه‌ی اطراف نمایشگر را کاهش دهد؛ با این‎حال، صفحه‎نمایش کاملاً بدون حاشیه نخواهد بود و تنها در مقایسه با نسل قبل، گوگل موفق شده است ضخامت حاشیه‎های اضافه‌ی اطراف صفحه‎نمایش را کمتر کند.

رندرهای پیکسل 2

هم‏چنین، تصاویر جدید حاکی از آن هستند که گوشی‏‌های Pixel 2 با دو بلندگو عرضه خواهند شد و مساحت شیشه مورد استفاده در پنل پشتی کاهش خواهد یافت. برخلاف گوشی‏‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال که سنسور اثر انگشت در قسمت شیشه‎ای پنل پشتی قرار دارد، در گوشی‌های پیکسل ۲۰۱۷ گوگل، حسگر روی بدنه فلزی تعبیه خواهد شد.

از نظر مشخصات سخت‎افزاری، گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‎ال ۲، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام یا حتی اسنپدراگون ۸۳۶ برای آن‎ها در نظر گرفته شده است. اگر شایعات اخیر را مورد بررسی قرار دهیم، احتمال معرفی گوشی‏‌های پیکسل جدید گوگل با تراشه اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام محتمل‌تر به‌ نظر می‎رسد.

رندرهای پیکسل 2

شرکت گوگل با رونمایی از گوشی‎های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، قدرت پرچم‎داران جدید خود را در زمینه عکس‌برداری به رخ رقبا کشید. انتظار می‌رود که در گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، این رویه ادامه پیدا کند؛ هرچند شرکت گوگل از دوربین دوگانه در گوشی‎های جدید خود استفاده نخواهد کرد و این دو مدل مانند نسل گذشته، تنها از یک دوربین استفاده می‎کند؛ با این‏‎حال اعلام شده است که گوگل، اندازه سنسور دوربین را افزایش خواهد داد و حتی با تغییرات جزئی در دوربین، پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ را به دو نمونه از بهترین محصولات امسال مبدل خواهد ساخت.

رندرهای پیکسل 2

رندرهای منتشرشده با اخبار و شایعات در مورد گوشی‌های پرچم‎دار گوگل، مطابقت دارند. گوشی پیکسل ۲ از بدنه‌ای با ابعاد ۱۴۵.۳ در ۶۹.۳ در ۷.۸ میلی‎متر استفاده می‎کند و با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین، ضخامت این گوشی به ۸.۲ میلی‌متر افزایش پیدا خواهد کرد. پیکسل ایکس‎ال ۲ به‌عنوان نسخه‌ی بزرگ‌تر پرچم‌دار ۲۰۱۷ گوگل، از بدنه‌ای با ابعاد ۱۵۷.۶ در ۷۶.۳ در ۷.۹ میلی‎متر برخوردار است و هنگامی‎که برآمدگی دوربین را در محاسبات وارد کنید، ضخامت گوشی به ۸.۶ میلی‎متر می‌رسد.

رندرهای پیکسل 2

چه انتظاراتی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید گوگل دارید؟ آیا گمان می‎کنید که طراحی نهایی گوشی‎های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ به رندرهای تازهمنتشرشده شباهت داشته باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات