خدمتچی؛ سرویس اینترنتی ارائه‌ خدمات در محل

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خدمتچی نام استارتاپی است که در زمینه‌ی ثبت آنلاین و ارائه‌ی خدمات در محل فعالیت دارد.
تبلیغات

امروز چهارمین و آخرین روز از بیست‌ و سومین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ است. الکامپ امسال نیز مانند دوره‌‌ی قبل، علاوه‌ بر میزبانی شرکت‌‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری، پذیرای تعداد زیادی از استارتاپ‌های نوپای کشورمان نیز بود که در سالن ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران گرد هم آمده و با اشتیاق فراوان در حال معرفی خدمات خود به بازدیدکنندگان بودند. زومیت امسال هم با بازدید از غرفه‌های استارتاپ‌های نوپای کشورمان، شما همراهان همیشگی را با تعدادی از آن‌ها و نوع فعالیتشان آشنا ‌کرد.

یکی از استارتاپ‌هایی که در نمایشگاه الکامپ حضور دارد؛ خدمتچی است که در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات در محل برای مشتری فعالیت دارد و از اردیبهشت سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده است.

خدمتچی

خدمتچی دسته‌بندی‌های متنوعی از خدمات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ اما در حال حاضر به جهت تمرکز بیشتر روی کسب‌وکار، در زمینه‌ی خدمات منزل، خدمات خودرو و خدمات تعمیرات ادوات کامپیوتری سرویس‌دهی می‌کند، البته به گفته‌ی اعضای استارتاپ خدمتچی، خدمات این استارتاپ به‌تدریج افزایش خواهد یافت.

خدمتچی نقطه‌ی قوت خود را نسبت به رقبا، اخذ مجوز برای تمام خدمات خود از ارگان‌های مربوطه می‌داند. طبق ادعای خدمتچی، سلامت روان افرادی که از طرف این استارتاپ جهت ارائه‌ی خدمات به مشتری اعزام می‌شوند، با استفاده از تست‌هایی سنجیده می‌شود که توسط مراکز روان‌شناسی کشور طراحی شده‌اند.

اپلیکیشن خدمتچی برای دو پلتفرم اندروید و iOS ارائه‌ شده است و علاوه‌ بر این، امکان استفاده از نسخه‌ی تحت وب آن نیز وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات