با ایران رنتر؛ پلتفرم اجاره آنلاین آشنا شوید

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
معرفی استارتاپ ایران‌رنتر که در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات مبتنی بر اجاره‌ی کالا به‌صورت آنلاین فعالیت دارد.
تبلیغات

بیست‌ و سومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد آی‌سی‌تی کشور، از روز جمعه ۳۰ تیر و با شرکت ۳۳۸ استارتاپ ایرانی آغاز به‌ کار کرده است. امسال نیز همانند دوره‌ی قبل الکامپ، سالنی برای استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است تا در آن به معرفی سرویس‌های خود به بازدید‌کنندگان بپردازند.

ایران رنتر

زومیت امسال به‌منظور حمایت از استارتاپ‌های نوپای کشورمان با بازدید از غرفه‌ی آن‌ها، شما کاربران عزیز را با تعدادی از این استارتاپ‌ها و نوع فعالیتشان آشنا کند. یکی از استارتاپ‌هایی که در نمایشگاه الکامپ امسال حضور دارد؛ شرکت هوشمند آرمان گستر آریا است که با برند ایران رنتر فعالیت خود را آغاز کرده است.

ایران‌رنتر یک پلتفرم اجاره‌ی آنلاین وسایل محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند از پلتفرم ایران‌رنتر در دو حالت استفاده کنند؛ در یک سوی این پلتفرم، کاربران می‌توانند از بین ۵۰۰ قلم وسایل (در حال حاضر)، شامل تجهیزات مراسم، تجهیزات آزمایشگاهی، لوازم سرگرمی و ورزشی و لوازم عکاسی و فیلم‌برداری، وسیله‌ی مورد نظر خود را اجاره کند و از سویی دیگر، ایران‌‌رنتر برای کاربران امکان اجاره‌ دادن وسایلشان را در جهت کسب سود از طریق این پلتفرم فراهم کرده است.

ایران رنتر

یکی دیگر از خدمات ایران‌رنتر، اجاره‌ی ۱۲ ماهه با امکان مالکیت همیشگی است که در این حالت کاربر می‌تواند با پرداخت اجاره به مدت ۱۲ ماه، مالک کالای مورد نظر شود که در این حالت، کالا به‌‌صورت «کاملا نو» برای کاربر ارسال می‌شود؛ البته ایران‌رنتر امکان پرداخت پیش‌پرداخت و کاهش تعداد ماه‌های اجاره نیز فراهم کرده است.

ایران‌رنتر مهم‌ترین ویژگی‌های پلتفرم خود را تنوع وسایل، ضمانت بدون چک و سفته و اعتبارسنجی هوشمند، پروسه‌ی کاملا آنلاین و اجاره با امکان مالکیت می‌داند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات