آشنایی با بیمه بازار؛ سامانه‌ی خرید و مقایسه آنلاین بیمه

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
یافتن بهترین بیمه‌ برای خودرو یا خانه و اطلاع از اتمام مدت بیمه‌نامه، محور فعالیت بیمه بازار است.
تبلیغات

یکی از بخش‌های مهم و البته پرهیجان الکامپ امسال، بخش استارتاپ‌ها‌ی آن است. در این بخش ۳۳۸ استارتاپ به ارائه‌ی ایده‌ها و تازه‌های استارتاپ خود می‌پردازند. یکی از مهم‌ترین نیازهای استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا شناخته شدن آن‌ها است. زومیت امسال تصمیم گرفته است با بازدید از غرفه‌های این استارتاپ‌ها، شما همراهان همیشگی را با تعدادی از این استارتاپ‌ها و نوع فعالیتشان آشنا کند.

«بیمه بازار» اولین سامانه‌ی خرید اینترنتی بیمه در ایران به شمار می‌رود. وب‌سایت بیمه بازار کمتر از یک‌ سال است که فعالیت خود را در بخش خرید و مقایسه‌ی آنلاین بیمه شروع کرده است. بیمه‌های شخص ثالث، بیمه‌ی بدنه، آتش‌سوزی و بیمه‌‌ی عمر در این وب‌سایت به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. بیمه بازار با ۱۱ شرکت بزرگ بیمه‌ای قرارداد همکاری دارد که این ۱۱ شرکت تقریبا ۹۰ درصد از سهم بازار بیمه را به خود اختصاص می‌دهند.

بیمه بازار

شخص با ورود به وب‌سایت بیمه بازار، اطلاعات لازم برای بیمه‌ی خود مانند مدل خودرو، سال تخفیف و تاریخ انقضا را وارد می‌کند. پس از ورود اطلاعات، قیمت و مشخصات بیمه‌ی ارائه‌شده توسط شرکت‌های مختلف برای کاربر نمایش داده خواهد شد تا کاربر با مقایسه‌ی پیشنهادات ارائه‌شده یکی را انتخاب نماید. کاربر پس از مقایسه و انتخاب بیمه‌ی موردنظر خود از بین پیشنهادات، قادر به خرید آنلاین بیمه‌نامه خواهد بود؛ خوشبختانه تحویل بیمه‌نامه به‌صورت رایگان است و کاربر برای دریافت بیمه از پیک، هزینه‌ای نمی‌پردازد. تحویل سریع سامانه‌ی خرید آنلاین بیمه، تمام مناطق شهر تهران را پوشش می‌دهد و در صورت ثبت سفارش تا ساعت ۳ بعدازظهر، امکان دریافت بیمه‌نامه در همان روز وجود دارد؛ همچنین مراکز استان‌ها از ویژگی‌ ارسال رایگان بیمه برخوردار هستند.

یکی دیگر از بخش‌های مهم و در عین حال ساده‌ی بیمه بازار، یادآوری تمدید بیمه است؛ با ثبت کردن شماره‌ی تلفن و تاریخ انقضای بیمه‌نامه، بیمه بازار از طریق پیامک و تماس، فرا رسیدن زمان تمدید را به کاربر یادآوری می‌کند. خوشبختانه کلیه‌ی استعلام‌های این وب‌سایت مطابق با آخرین تغییرات شرکت‌های بیمه‌ای است و تمام مراحل استعلام،‌ صدور و تمدید بیمه‌نامه تحت نظارت بیمه‌ی مرکزی ایران انجام می‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات