پارس آنلاین با بسته‌های انرژی به الکامپ آمد

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت پارس آنلاین در بیست و‌ سومین نمایشگاه الکامپ، از بسته‏‌های اینترنتی «انرژی» رونمایی کرد.
تبلیغات

مدیران شرکت پارس آنلاین در نشست خبری خود در حاشیه‌‌ی نمایشگاه الکامپ امسال، بسته‌های اینترنتی جدید این شرکت را معرفی کردند. رئیسی، قائم مقام مدیرعامل شرکت پارس آنلاین گفت:

بسته‌های انرژی که در نمایشگاه الکامپ عرضه شده‌اند، نتیجه‌ی تلاش یک سال و نیم کارشناسان متناسب با نیاز کاربران در استفاده از اینترنت است.

به گفته‌ی وی، گاهی کاربر متقاضی اینستاگرام است یا تمایل دارد ارتباطات صوتی و تصویری را از طریق اینترنت انجام دهد و از تلگرام بیش از سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند؛ بر این اساس و بنا‌ به نیاز کاربر، پارس آنلاین بسته‌ای تعریف می‌کند و در اختیار کاربر می‌گذارد. رئیسی افزود:

کاربر در گزارش مصرف که روی سایت وجود دارد، می‌تواند از میزان استفاده از بسته خود آگاه شود. بنابراین از مزیت‌های مهم بسته‌های انرژی این است که کاربر می‌فهمد چقدر پول بابت اپلیکیشن‌ها پرداخت کرده است.

بر اساس گزارش قائم‌مقام مدیرعامل پارس آنلاین، این شرکت در تلاش است با آموزش‌های رسمی در کانال خود، به مشتری در جهت خرید آگاهانه و مدیریت اینترنت کمک کند. رئیسی همچنین در مورد همکاری پارس آنلاین با شرکت‌های خارجی برای ارائه‌ی پکیج انرژی، گفت:

از چهار سال پیش تعاملات با شرکت‌های خارجی که فناوری‌های مرتبط با آن را ارائه می‌ٰکردند، آغاز شد و ۱۸ ماه بعد این بسته‌ها تعریف شدند. یک هفته پس از الکامپ، فروش این بسته‌ها آغاز خواهد شد و کاربران می‌توانند با توجه به معیارهای خود در استفاده از اپلیکیشن‌ها، این بسته‌ها را خریداری کنند.

به گفته‌ی وی، برای بسته‌ها میزان مشخصی حجم تعریف شده است؛ مثلا بسته‌ی انرژی اینستاگرام، ۱۰ گیگابایت حجم دارد. وی اضافه کرد:

میزان حجم مشخصی به‌عنوان حجم استفاده از اینترنت بین‌الملل، داخل بسته است و ۱۰ برابر آن حجم، مشترک مجاز است از شبکه‌ی ملی اطلاعات استفاده کند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات