بنکیو مانیتوری برای عکاسان حرفه‌‌ای معرفی کرد

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت بنکیو مانیتور جدید SW271 را با پنل IPS برای عکاسان حرفه‌ای معرفی کرد.
تبلیغات

کمپانی بنکیو با معرفی مانیتور SW271 وارد میدان شده است. این مانیتور بنکیو برای بازی ساخته نشده؛ ولی با بهره‌گیری از دقت رنگ بالا، انتخاب مناسبی برای عکاسان حرفه‌ای است. SW271 بنکیو، از یک پنل ۲۷ اینچی ۱۰ بیتی با وضوح 4K UHD استفاده می‌کند؛

پنل مانیتور جدید بنکیو قادر است رنگ‌های RGB ادوبی را ۹۹ درصد و رنگ‌های sRGB را ۱۰۰ درصد پوشش دهد. این محصول در پوشش محدوده‌ی دینامیک نیز خوب عمل کرده است؛ به‌طوری که ۱۰۰ درصد از فضای رنگی Rec.709 و ۹۳ درصد از فضای DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

بنکیو / BenQ

مانیتور SW271 بنکیو، همانند دیگر محصولاتی که نیاز به دقت رنگ بالا دارند، از پنل IPS استفاده می‌کند. استفاده از این پنل، زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای (از تمامی جهت‌ها) برای کاربر فراهم می‌کند. این محصول بدون درنظرگرفتن پایه، دارای ابعاد ۳۶۸.۹ × ۶۱۳.۸ × ۶۲.۶۵ میلی‌متر و وزن ۹.۳ کیلوگرم است. ارتفاع مانیتور تا ۱۵۰ میلی‌متر قابل تنظیم است و می‌توان آن را ۵ درجه رو به پایین و ۲۰ درجه رو به بالا کج کرد. مانیتور SW271، یک پورت USB 3.1 نوع C نسل دوم و ۳ پورت 0.USB 3 دارد و برای نمایش تصویر، از یک پورت HDMI 1.4 و یک جفت DisplayPort 1.4 استفاده می‌کند.

benQ SW271

شرکت بنکیو برای اطمینان از صحت رنگ، این مانیتور را با نرم‌افزار کالیبراسیون رنگ‌های اصلی ارائه کرده است. همچنین می‌توان با استفاده از ویژگی GamutDuo، دو محیط رنگی مختلف را در کنار یکدیگر مشاهده کرد. با استفاده از این ویژگی، کاربران حرفه‌ای می‌توانند از نمایش صحیح پروژه‌هایشان در سیستم‌های مختلف اطمینان حاصل کنند.

در بسته‌بندی این محصول، یک عدد هود برای جلوگیری از تأثیر نور محیطی گنجانده شده است. قیمت مانیتور جدید بنکیو اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات