الکامپ ۲۳ آغاز به کار کرد

جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
درب‌های بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به روی عموم گشوده شد.
تبلیغات

الکامپ ۲۳ شروع به کار کرد. بنا بر اعلام ستاد خبری الکامپ، آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و ناصر علی سعادت، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در سالن‌های ۸ و ۹ که به استارتاپ‌ها اختصاص یافته است، برگزار می‌شود.

این سومین سالی است که استارتاپ‌ها در الکامپ حضور دارند. امسال بیش از ۳۴۰ استارتاپ در نمایشگاه حاضر هستند تا علاوه بر معرفی ایده‌هایشان به بازدیدکنندگان، با افراد باتجربه‌ی حوزه‌ی کسب و کار و سرما‌یه‌گذاران ملاقات کنند.

۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۴ کشور دنیا برای ارائه‌ی آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود در الکامپ حضور دارند.

دستگاه‌های دولتی نیز در سالن 41 A حضور دارند و امسال قرار است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فاز سوم و نهایی شبکه‌ی ملی اطلاعات را در الکامپ رونمایی کند.

نخستین همایش رسمی الکامپ نیز امسال با عنوان (آینده‌ی اقتصاد فناوری اطلاعات) اول مردادماه در الکامپ برگزار خواهد شد. مدیران ارشد وزارت ارتباطات و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فاوای کشور در این نشست درباره‌ی آینده‌‌ی ۸ محور تجارت الکترونیک، اینترنت، اپلیکیشن، استارتا‌پ‌، اپراتورها، بیگ دیتا، امنیت و شبکه به تبادل نظر خواهند پرداخت.

کمیسیون اینترنت اشیاء و داده‌های عظیم سازمان نظام صنفی رایا‌نه‌ای استان تهران نیز در غرفه‌ی الکامپ ترندز در سالن ۶، کارگاه تخصصی اینترنت اشیاء برگزار خواهد کرد.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از حضور در الکامپ ۲۳، این مقاله را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات