ال جی کیو 8 رونمایی شد؛ تراشه اسنپدراگون 820 با نمایشگر دوم برای اعلانیه ها

جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی گوشی هوشمند جدیدی را با نام Q8 رونمایی کرده که از نظر ظاهری و قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر دوم برای اعلانیه‌ها یادآور وی ۲۰ این کمپانی است.
تبلیغات

ال‌جی ساعاتی پیش گوشی‌هوشمند جدیدی را با نام Q8 رونمایی کرد. کیو ۸ با شماره مدل H970 شناخته شده و از نظر ظاهری و شماری از مشخصات فنی یادآور وی ۲۰ ال‌جی است. از جمله‌ی ویژگی‌های ظاهری این گوشی که آن را بسیار شبیه به وی ۲۰ کرده باید به بدنه‌ی فلزی و همچنین نمایشگر دوم مخصوص نمایش اعلانیه‌ها اشاره کرد. با استفاده از صفحه‌ی نمایش دوم می‌توان بدون نیاز به روشن کردن نمایشگر اصلی،اعلانیه‌ها را مشاهده کرد. کیو ۸ قادر است با وجود گواهی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت کند. جی ۶ ال‌جی نیز با بهره‌گیری از این قابلیت می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب مقاومت کند.

از جمله‌ی مشخصات سخت‌افزاری کیو ۸ باید به صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن qHD یا ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از اسلات میکرو اس‌دی اشاره کرد. در پشت گوشی نیز دوربین دوگانه جا خوش کرده است. این دوربین دوگانه از سنسور ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ال‌جی در این گوشی نیز ثبت تصاویر واید را در دستور کار قرار داده است، این دوربین همچنین قادر است تا ویدیوهایی با رزولوشن 4K را نیز ثبت کند. در بخش سلفی نیز ال‌جی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره برده است. باتری مورد استفاده در این گوشی ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. همچنین باید به استفاده از یک مبدل آنالوگ به دیجیتال Hi-Fi DAC اشاره کرد که صدای با کیفیت را تضمین می‌کند.

ال جی کیو  8

فناوری Steady Record 2.0 کیو ۸ را قادر ساخته تا در زمان ثبت ویدیو تصاویر بدون لرزشی را فراهم کند. ال‌جی همچنین حالت دستی را برای دوربین در نظر گرفته است. دو میکروفون تعبیه شده در این گوشی ثبت صدا با کیفیت بالا را ممکن می‌کند. کیو ۸ در ایتالیا رونمایی شده و قیمت آن ۶۹۸ دلار در نظر گرفته شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات