طراحی دفتر کار اوبر، لندن

پنج‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار اوبر واقع در شهر لندن، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دنتون اسوشیتس طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: دنتون اسوشیِتس
  • کارفرما: اوبر
  • متراژ: ۹۳۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۷
  • مکان: لندن

اوبر شرکتی است که به‌طور آنلاین در زمینه‌ی حمل و نقل و جابجایی مسافر فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در سان‌فرانسیسکوی ایالت کالیفرنیا واقع شده است. دفتر کار اوبر در لندن، از طراحی بسیار خوب با ترکیبی متناسب از رنگ‌ها و طرح‌ها برخوردار است. شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی دنتون به روشی متفاوت، ترکیبی از رنگ‌ها و طرح‌ها را برای اجرای دکوراسیون داخلی این دفتر به کار برده است. شرکت  دنتون به شیوه‌ای خاص و بسیار متفاوت از ترکیب رنگ‌ها استفاده کرده است؛ این تنوع رنگ از رنگ سبز دیوار با جلوه‌ای طبیعی شروع و به رنگ‌های متنوع پارچه‌ی‌ مبلمان و قسمت‌های چوبی دکوراسیون منتهی می‌شود. در حقیقت در یک پس‌زمینه‌ی طبیعی و یکرنگ، از رنگ‌های روشن استفاده شده است که تضاد و کنتراست جالبی بین این رنگ‌ها ایجاد می‌کند. این طراحی خلاقانه، باعث شده است دفتر شرکت اوبر هویتی خاص و منحصربه‌فرد داشته باشد.

اوبر لندن

مراجعین به‌محض ورود به شرکت، وارد سالنی می‌شوند که بسیار جالب طراحی شده است؛ لوگو و نشان تجاری شرکت اوبر روی دیوار سبز و پوشیده از خزه قرار دارد؛ به‌طوری که تضاد بین رنگ‌ها توجه هر بیننده‌ای را به سمت این لوگو جلب و این خطای دید را ایجاد می‌کند که گویا این نشان تجاری روی این خزه‌ها به حالت معلق قرار گرفته است.

اوبر لندن دفتر کار

در این شرکت علاوه بر اتاق‌ها و دفاتر کار مجزا و شخصی، قسمت‌هایی نیز برای استراحت کارکنان طراحی شده که در هر یک از این بخش‌ها از سبک‌های متفاوت، مبلمان و نقش و طرح‌های متنوع استفاده شده است. مبلمان و اثاثیه‌ی شرکت و نوع چیدمان آن‌ها از ویژگی‌های خاص و بارز طراحی داخلی این دفتر محسوب می‌شود؛ مخصوصا محل استراحت کارکنان که آمیزه‌ای از سبک‌ها و طرح‌های مختلف را نشان می‌دهد. در واقع از عناصر سبک‌های مختلف معماری و طراحی در این بخش استفاده شده و یک سبک بدیع و خلاقانه ایجاد شده است؛ مانند انتخاب صندلی‌های نرم و راحت، انتخاب پارچه‌هایی با رنگ‌های متضاد که کنتراست جالبی ایجاد کرده، استفاده از نورپردازی و چراغ‌های خاص که به محیط کار جلوه‌ای متفاوت بخشیده است و رنگ‌های پس‌زمینه که برای طراحی ساختمان به کار رفته، باعث شده است دفتر کار اوبر یک محیط راحت و شاداب برای کارکنان باشد.

اوبر دفترکار
اوبر لندن دکوراسیون
اوبر دفتر کار
دفتر کار اوبر لندن
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات