رونمائی و آغاز پیش‌فروش آخرین مدل بی ام و سری 5 در تهران

یک‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
به‌تازگی در نمایندگی رسمی فروش محصولات بی‌ام‌و در ایران، جدیدترین نسخه از بی‌ام‌و سری 5 به معرض نمایش گذاشته شد تا علاقه‌مندان این خودرو، در جریان اطلاعات فنی و جزئیات پیش‌فروش آن قرار گیرند.
تبلیغات

درحالی‌که مدت کوتاهی در حدود ۲ ماه، از معرفی مدل جدید بی‌ام‌و سری 5 می‌گذارد و این خودرو هنوز در بسیاری از نقاط جهان، عرضه نشده، نمایندگی پرشیا خودرو در نیاوران تهران، اقدام به نمایش و پیش‌فروش آن کرده است. طی مراسمی که در محل این نمایندگی و با حضور اصحاب رسانه‌های منتخب ایران انجام شد، خبرنگار زومیت، در جریان آخرین اطلاعات بی‌ام‌و سری 5 نسخه‌ی ۲۰۱۸ قرار گرفت.

بی ام و سری 5 2018

فعلا، نمونه‌ی 530i از بی‌ام‌و سری 5 وارد کشورمان خواهد شد که پیشرانه‌ی ۲ لیتری و ۴ سیلندر خطی به همراه دارد. قدرت این مدل، ۲۵۲ اسب بخار  و گشتاور آن ۳۵۰ نیوتن‌متر است. هرچند که این پیشرانه، به‌نوعی ضعیف‌ترین نسخه از سری 5 جدید محسوب می‌شود؛ اما با توجه به منع قانونی برای ورود مدل‌های با پیشرانه‌ی حجیم‌تر از ۲.۵ لیتر، تنها مدل قابل خرید است و البته عملکرد قابل قبولی دارد. بی‌ام‌و سری 5 با تجهیزات فنی 530i، می‌تواند در زمانی حدود ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و میانگین مصرف سوخت کمتر از ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد.

بی ام و سری 5 2018

واردکننده‌ی بی‌ام‌و سری 5، آپشن‌های نسبتا کاملی برای نمونه‌ی قابل فروش خود در نظر گرفته است که از آن جمله می‌توان به سیستم دزدگیر و ریموت کنترل مدرن بی‌ام‌و اشاره کرد که امکان پارک خودرو از راه دور را فراهم می‌کند. علاوه بر این، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، شستشوی خودکار چراغ‌های جلو، روشنایی روز، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، فرمان‌دهی به نمایشگر خودرو از طریق اشاره یا فرمان صوتی، نمایشگر اطلاعات روی شیشه‌ی جلو (Head-up Display)، صندلی‌های برقی و مجهز به ماساژور در ردیف جلو و بازکننده‌ی خودکار در صندوق، از دیگر آپشن‌های رفاهی مدل جدید بی‌ام‌و سری 5 در ایران هستند.

بی ام و سری 5 2018

پرشیا خودرو مجاز به واردات سری 5 با پیشرانه‌های بالاتر از 530i نیست؛ در عوض پکیج آپشن‌های سری M را برای این خودرو فراهم کرده که مسلما برای علاقه‌مندان بی‌ام‌و، جذاب و نام‌آشنا است. در این نسخه فرمان چرم، سیستم تعلیق و ترمزهای مخصوص سری M وجود دارد؛ ضمن اینکه از کیت بدنه‌ی خاص خود بهره‌مند خواهد بود. درحالی‌که نمونه‌ی اصلی با رینگ‌های ۱۷ اینچ ارائه می‌شود؛ نمونه‌های ۲۰ اینچ با تایرهای فاق کوتاه در این پکیج وجود دارند که قابلیت حرکت در حالت پنچری (Run Flat) خواهند داشت.

بی ام و سری 5 2018

بی‌ام‌و سری 5 جدید با توجه به نوع آپشن‌ها در ۶ تیپ عرضه می‌شود که به ترتیب قیمت از ارزان به گران، شامل نسخه‌ی پرمیر، پرمیر اسپرت، فرانتیر، فرانتیر اسپرت، سوپریر و سوپریر اسپرت خواهد بود. فیمت فروش نقدی این خودروها از ۴۸۹ میلیون تومان شروع می‌شود و با آپشن‌های کامل در نمونه‌ی سوپریر اسپرت، به ۵۶۴ میلیون تومان می‌رسد. جالب است بدانید که در کنار فروش نقدی، تسهیلات ۶، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه برای خریداران بی‌ام‌و سری 5 فراهم خواهد بود که به عنوان مثال، برای ارزان‌ترین نمونه (مدل پریمیر)، شامل پیش‌پرداخت ۲۸۲ میلیون تومان و ۲۴ قسط ۱۲ میلیون تومان می‌شود.

بی ام و سری 5 2018
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات