احتمال معرفی گوشی سونی با نمایشگر بدون حاشیه در IFA 2017

یک‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش منتشرشده، شرکت سونی قرار است در نمایشگاه IFA 2017 از گوشی جدیدی رونمایی کند که نمایشگری کاملا بدون حاشیه دارد.
تبلیغات

با توجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز IFA 2017 نمانده است، شایعات زیادی در مورد برنامه‌ی شرکت‌های مختلف برای این نمایشگاه منتشر می‌شود. همان‌طور که در خبرها خوانده‌اید، شرکت شارپ احتمالا از یک گوشی با نمایشگری بدون حاشیه رونمایی خواهد کرد؛ اما روز گذشته، یک منبع خبری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرد که سونی هم قصد دارد گوشی جدیدی با نمایشگر بدون لبه معرفی کند.

شرکت JDI که مسئول تولید نمایشگر برای گوشی‌های سونی است، قبلا نمایشگری عریض با نسبت تصویر ۱۸:۹ و فناوری Full Active QHD معرفی کرده است. معرفی این نمایشگر نشان می‌دهد که فناوری لازم برای تولید گوشی موردنظر سونی در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه سونی در شرایط مناسبی در بازار گوشی‌های موبایل به سر نمی‌برد، عرضه‌ی یک مدل پرچم‌دار با نمایشگری بدون حاشیه، می‌تواند وضعیت این شرکت ژاپنی را بهبود بخشد. درهرصورت، طبق اعلام قبلی، سونی قرار است ۹ شهریور از محصولات جدیدش رونمایی کند.

IFA 2017

بر اساس گزارش منتشرشده در ویبو، پرچم‌دار بعدی سونی از نمایشگری ۶ اینچی با پنل LCD و بدون حاشیه با نسبت تصویر عریض ۱۸ به ۹ بهره می‌برد. در حال حاضر این‌چنین نمایشگر عریضی در گوشی‌هایی مثل ال‌جی جی ۶ و سامسونگ گلکسی اس ۸ استفاده می‌شود؛ اما نمایشگر هیچ‌کدام از این دو گوشی بدون لبه و حاشیه نیست. با توجه به اینکه گوشی‌های سونی همیشه حاشیه‌ی زیادی در اطراف نمایشگر دارند، آیا به نظر شما، این شرکت می‌تواند چنین گوشی خاصی را وارد بازار کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات