اسنشال فون تا پیش از پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اسنشال با اپراتورهای عمده در کشورهای مختلف در حال مذاکره است تا زمان عرضه گوشی اسنشال PH-1 نهایی شود.
تبلیغات

گوشی بدون حاشیه اسنشال پی‌اچ–1، محصول جدید استارتاپ تازه تأسیس اندی رابین است که برای رقابت با گوشی‌های پرچم‎دار سامسونگ و اپل وارد بازار خواهد شد. علی‌رغم گذشت چند هفته از زمان وعده داده شده برای عرضه اسنشال فون به بازار، این گوشی هنوز به فروش نمی‌رسد و حتی برخی از مدیران ارشد اسنشال، این شرکت را ترک کرده‎اند.

با این وجود، اسنشال هم‌چنان مصمم است تا یکی از بهترین محصولات سال را که از نمایشگر بدون حاشیه استفاده می‎کند، تا پایان سال جاری میلادی ارائه دهد. این شرکت با اپراتورهای عمده مذاکراتی داشته است تا مشکلی برای عرضه اسنشال فون در انگلستان، ژاپن و اروپای غربی به‌وجود نیاید.

براساس مذاکرات صورت گرفته بین مدیران ارشد اسنشال با اپراتورهای انگلستان از جمله EE، این شرکت ساکن در کالیفرنیا مصمم است تا عرضه اسنشال فون را در طی چند هفته آینده در انگلستان آغاز کند. همان‎طور که گفته شد، اسنشال به بازار ژاپن نیز به عنوان یک فرصت برای عرضه گوشی ماژولار خود نگاه می‌کند؛ به همین جهت، با تعدادی از اپراتورهای عمده در این کشور همکاری می‌کند تا زمان عرضه گوشی Essential Phone در این بازار مشخص و نهایی شود.

 پیرامون زمان عرضه اسنشال فون در ایالات متحده نیز، نگرانی‎هایی وجود دارد؛ با این وجود، مدیرعامل اجرایی اسنشال اعلام کرده است که علی‌رغم تأخیرهای صورت گرفته در عرضه اسنشال فون، فاصله چندانی با زمان درنظر گرفته شده برای فروش اسنشال فون نداریم.

اسنشال فون به یک نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است و تنها سنسور دوربین سلفی، در بالای نمایشگر دیده می‌شود. در بدنه پشتی هم دو سنسور دوربین جلب‌توجه خواهد کرد و شرکت اسنشال با ارائه ماژول‌های مغناطیسی برای اسنشال فون، قابلیت‎های آن‌را بهبود می‎دهد. برای مثال، یک دوربین با قابلیت فیلم‌برداری به صورت ۳۶۰ درجه برای اسنشال فون معرفی شده است.

شرکت اسنشال اعلام کرده است که اسنشال فون، فاقد هرگونه «برنامه سیستمی» اضافی خواهد بود و برنامه‌های پیش‌فرض سیستم‎عامل اندروید، تنها برنامه‌‏هایی محسوب می‎شود که روی این گوشی نصب شده است. علی‌رغم قابلیت‎های زیاد و مشخصات سخت‎افزاری قدرت‌مند از جمله تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و چهار گیگابایت رم، اسنشال فون تنها ۶۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات