چطور با سایت نیازمندی‌ها خرید و فروش انجام دهیم؟

یک‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
همه ما در منزل و محل کارمان یا مغازه هایمان وسایلی داریم که فقط آن‌ها را خریده‌ایم و هیچ استفاده‌ای هم از آن ها نکرده‌ایم! البته شاید یک بار برای امتحان از آن‌ها استفاده کرده باشیم!
تبلیغات

این وسایل صد درصد سالم هستند اما بی استفاده مانده‌اند! چون بسیاری از ما هنگام خرید به نیازمان توجهی نداریم و فقط چون از وسیله ای یا لباسی خوشمان آمده یا برای مان تازگی داشته است آن را می خریم!

اما وقتی از خرید برمی گردیم و آن را دوباره برانداز می‌کنیم می‌بینیم که از آن خوشمان نیامده است و اصلا علاقه‌ای به ان وسیله یا لباس نداریم و ترجیحا آن را از جلوی چشم‌مان هم دور می‌کنیم تا حتی یاد خریدن آن و قیمتی که برایش پرداخته‌ایم هم نیافتیم.

از این دست خریدهای نادرست و اشتباه برای بیشتر ما اتفاق افتاده است و اگر بتوانیم قیمت همه آن ها را محاسبه کنیم مطمئنا پول زیادی می شود که اگر به گذشته بر می‌گشتیم، به دلیل همین هزینه زیاد هرگز این خریدهای بیهوده را انجام نمی دادیم.

اما چاره چیست؟

چطور دوباره می‌توان این پول را برگرداند و پشیمانی حاصل از خرید این همه وسیله یا لباسی را که از آن استفاده نکرده‌ایم و هیچ گاه هم از آن‌ها استفاده نخواهیم کرد را جبران کرد؟

ناگفته نماند که از این دست خریدها باز هم برای ما اتفاق می افتد، چون همیشه اگر گوشه و کنار خانه و محل کارمان را بگردیم ده‌ها وسیله و لباس نو و دست نخورده پیدا می‌کنیم و که بسیار هم ارزشمند هستند.

به تمام این وسایلی که خودمان خریده ایم، وسایلی یا لباس هایی که دیگران برای مان خریده‌اند یا به ما هدیه داده‌اند را هم اضافه کنید. چون برای خیلی از افراد این اتفاق می‌افتد که چیزی را هدیه می‌گیرد که دوست ندارد یا به آن نیازی ندارد یا مانند همان وسیله را دارد! بنابراین این هدیه برایش هیچ کاربردی جز افتادن در گوشه خانه یا هر جای دیگری را ندارد!

همه این‌ها یعنی هدر دادن پولی که برای به دست آوردن آن زحمت می‌کشیم و انرژی و زمان می‌گذاریم. طبیعتا اگر می‌توانستیم این پول را دوباره برگردانیم آن را در جای درست خودش استفاده می‌کردیم.

آیا راهی برای جبران این هزینه‌ها و بازگرداندن این پول وجود دارد؟

بله وجود دارد! آن هم ثبت آگهی رایگان در سایت نیازمندی‌ها است. سایتی مثل شیپور که همه افراد می‌توانند در آن هر چیزی را خرید و فروش کنند.

می‌توان با ثبت آگهی رایگان فروش این وسایل یا لباس‌های نو، اما بدون استفاده برای ما، آن‌ها را از طریق سایت نیازمندی‌های شیپور فروخت و وسایلی را که واقعا به آن‌ها نیاز داریم را  با قیمت پایین‌تر از میان کالاهایی که افرادی مثل خودمان آن ها را آگهی کرده‌اند بخریم.

با این کار هم خانه و محل کارمان را خلوت و مرتب می‌کنیم،‌ هم پولی را که برای خرید این وسایل صرف کرده‌ایم باز می‌گردانیم و هم از هدایایی که دیگران به ما داده‌اند اما برای ما کاربردی ندارند، بهترین استفاده را کرده‌ایم.

طبیعتا برای ساخت هر وسیله، کالا، لباس و هر چیز دیگری از منابعی استفاده شده است و اگر این وسایل استفاده نشوند، همه هزینه‌ای که برای ساخت آن‌ها پرداخته شده است ازبین می‌رود و اسراف می‌‌شود.

جبران همه این‌ها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است. کافی است با گوشی موبایل یا کامپیوتر و لپ تاپتان به اینترنت متصل شوید و وارد سایت یا اپلیکیشن شیپور شوید و هر چند آگهی که نیاز دارید را به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ثبت کنید. پیش از آن چند عکس با همان گوشی موبایلتان از کالایی که می‌خواهید آن را در سایت نیازمندی‌ها شیپور آگهی کنید بگیرید و در آگهی‌تان درج کنید. همچنین اطلاعات تماستان را ذکر کنید تا خریداران از همان راهی که می‌خواهید با شما تماس بگیرند. می‌توانید راه‌های ایمیل، تماس تلفنی، پیامک یا حتی تلگرام را انتخاب کنید و از همان طریق هم پاسخگوی خریداران باشید!

بعد از فروش این کالاها می‌توانید برای پولی که از این خرید و فروش به دست آورده‌اید برنامه‌ای داشته باشید! آن را پس انداز کنید یا برای کارهای ضروری صرف کنید.

بسیاری از افراد هستند که با خرید و فروش در  سایت نیازمندی‌های شیپور درآمد خوبی کسب کرده‌اند و توانسته‌اند در کار موفق عمل کنند.

چون این کار نه هزینه‌ای برای کاربران دارد و نه نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد. تنها چند کلیک و چند عکس و ثبت آگهی رایگان که نتیجه‌اش می‌شود کسب پول و درآمد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات