تولید گوشی هوشمند ریزر به کمک عرضه‌ عمومی سهام

شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ریزر قصد دارد با فروش سهام خود و تبدیل شدن به یک شرکت عمومی، هزینه‌ی لازم را برای تولید یک گوشی هوشمند جمع‌آوری کند.
تبلیغات

ریزر که یکی از معروف‌ترین نام‌ها در صنعت لوازم کامپیوتری مخصوص بازی محسوب می‌شود؛ قرار است یک گوشی هوشمند هم تولید کند. این شرکت قصد دارد تا مهرماه سال جاری وارد فهرست سهام هنگ‌کنگ شود؛ سپس درآمد حاصل از عرضه‌ی اولیه سهام (IPO)، برای توسعه‌ی یک گوشی هوشمند مخصوص بازی استفاده خواهد شد.

مین لیانگ تن، شریک مؤسس ریزر، اعلام کرد که ارزش فروش این شرکت در سه سال گذشته، معادل یک میلیارد دلار محسوب می‌شود که سود زیادی در اختیار شرکایی مثل اینتل قرار داده است؛ بنابراین ارزش ریزر در بازار سهام، بین سه تا پنج میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

شرکت ریزر یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه‌های مخصوص بازی محسوب می‌شود و سری لپ‌تاپ‌های بلید ریزر، همواره بیشترین امتیاز را از مراجع نقد و بررسی، دریافت کرده است؛ بنابراین گوشی هوشمندی با چنین کیفیت بالایی، می‌تواند تأثیر زیادی در آینده‌ی این شرکت ایفا کند. اینتل به‌عنوان یکی از شرکای اصلی ریزر، قصد دارد پس از شکست تراشه‌های اتم، مجددا به بازار سودآور گوشی‌های موبایل بازگردد؛ بنابراین گوشی هوشمند ریزر، می‌تواند بهترین فرصت برای اینتل باشد. صنعت بازی‌های کامپیوتری در سال جاری میلادی، سودی معادل ۱۱۷ میلیارد دلار داشته است؛ از این میزان، بیشترین سهم به بازی‌های موبایل تعلق گرفت.

ریزر

ریزر اخیرا شرکت نکست‌بیت، تولیدکننده‌ی گوشی‌های سری رابین را خریداری کرده است. این موضوع، شایعات مبنی بر عرضه‌ی گوشی هوشمند ریزر را باورپذیرتر می‌کند. نظر شما در مورد گوشی هوشمندی با برند ریزر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات