شیائومی نسخه سفید می 6 را از امروز عرضه می‌کند

شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه چند ماهی از معرفی و عرضه گوشی می ۶ شیائومی می‌گذرد، بالاخره این شرکت رنگ سفید گوشی مذکور را عرضه کرد.
تبلیغات

شیائومی در دو بازار هدف عمده‌ی خود، یعنی هند و چین، عملکرد بسیار خوبی داشته است و پیش‌‌بینی می‌شود که طی دو سال آینده به‌صورت رسمی به بازار آمریکا نیز وارد شود. این کمپانی چینی در آوریل سال جاری جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام می ۶ را معرفی کرد. این دستگاه یک گزینه قدرتمند و ظریف با قیمتی مناسب است. بازه‌ی زمانی بین ماه مارس تا ژوئن بهترین دوره مالی برای شیائومی بود، این شرکت در بازه‌ی زمانی یادشه موفق به فروش ۲۳.۱۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند شد و این موضوع سبب شد تا چینی‌ها عملکرد بلندپروازانه‌ای را برای کل سال مالی خود پیش‌بینی کنند.

مقاله‌های مرتبط:

شیائومی در زمان معرفی می ۶ اعلام کرده بود که این گوشی در نسخههای مشکی، سفید، آبی و دو نسخه‌ی ویژه نقرهای و سرامیکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت؛ با این حال تاکنون مشتریان فقط میتوانستند رنگهای آبی و سیاه را خریداری کنند؛ چرا که نسخه‌ی سرامیکی بهسرعت به فروش می‌رسید و نسخه‌ای نقرهای این گوشی نیز هرگز روانه‌ی بازار نشد. شیائومی تایید کرده است که نسخه‌ی سفید می ۶ را از امروز عرضه خواهد کرد و به این ترتیب رنگ جدیدی نیز به رنگ‌های قابل سفارش پرچم‌دار چینی‌ها اضافه می‌شود.

می 6

صرف‌نظر از رنگ بدنه‌، سایر مشخصات نسخه‌ی سفید شیائومی می ۶ بدون تغییر خواهد بود؛ شیائومی پرچم‌دار خود را به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز کرده است؛ تراشه‌ای که بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار امسال همانند گلکسی اس ۸، اچ‌تی‌سی یو ۱۱ و وان پلاس ۵ نیز از آن بهره می‌برند. نسخه‌ی سفید گوشی می ۶ همانند سایر نسخه‌های این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند و شیائومی آن را در دو مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، به ترتیب با قیمت ۳۶۸ دلار (۲۴۹۹ یوان) و ۴۲۷ دلار (۲۸۹۹ یوان) عرضه می‌‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات