۸ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری هجدهم) - زوم اپ

جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 9 دقیقه
در مقاله‌ی پیش رو شما را با چند اپلیکیشن پولی آیفون آشنا می‌کنیم که برای مدت محدودی رایگان شده‌اند.
تبلیغات

بنا بر رسم هفتگی زومیت، این هفته نیز چند برنامه پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید. دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

HappyTruck (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

HappyTruck یک بازی جذاب برای آیفون است که در آن نقش یک راننده را بر عهده خواهید داشت که وظیفه دارد میوه‌ها را از مزرعه به فروشگاه تحویل دهد. مسیر مزرعه تا فروشگاه ناهموار است و شما باید کنترل خودرو را طوری در دست بگیرید که چاله‌ها یا موانع بازی باعث به هم خوردن تعادل آن و ریختن میوه‌ها نشود. در هر مرحله شما مقدار مشخصی میوه دریافت می‌کنید که حداقل بخشی از آن را باید به‌طور صحیح و کامل به مقصد برسانید. در صورتی که بار تحویلی شما از این میزان حداقل کمتر باشد، باید مرحله را تکرار کنید؛ اما در صورت تحویل محصول بیشتر، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. ظاهر خودرو نیز قابلیت شخصی‌سازی دارد و می‌توانید سلیقه‌ی خود را در آن اعمال کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Windy (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Windy اپلیکیشنی در زمینه‌ی صداهای آرام‌بخش است که توسط آن می‌توانید به آرشیوی غنی و باکیفیت از صداهای دلنشین دسترسی داشته باشید تا به کمک آن‌ها لحظات آرامی برای خود مهیا کنید. در این برنامه صداهای باکیفیت و بعضا سه‌بعدی مختلفی مانند صدای باران، رودخانه، آواز پرندگان و‌... در دسترس قرار گرفته‌اند که می‌توانید با گوش دادن به آن‌ها ذهن خود را آرام کنید. امکان مفیدی که در Windy وجود دارد، قابلیت ترکیب صداها است که نتیجه را چندین برابر جذاب‌تر می‌کند. برای مثال می‌توانید صدای جوش‌وخروش یک رودخانه را با صدای آواز پرنده‌ها ترکیب کنید و از نتیجه‌ی جدیدی که خلق کرده‌اید، لذت ببرید. Windy دارای یک ویژگی بسیار جذاب دیگر نیز است که مطمئنا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. معمولا اپلیکیشن‌هایی که در زمینه‌ی ارائه‌ی آواهای آرام‌بخش فعالیت دارند از ظاهر چندان زیبایی بهره نمی‌برند؛ اما در Windy شما می‌توانید به تصاویر گرافیکی فوق‌العاده‌ای دسترسی داشته باشید تا به‌طور همزمان، تجربه‌ی بصری و شنیداری دلچسبی داشته باشید. اگر بعد از یک روز شلوغ نیاز به یک آرامش ذهنی دارید، اگر قصد انجام کاری را دارید که نیاز به تمرکز بالایی دارد یا حتی اگر قصد خواب دارید و نیاز به یک نوای دلنشین برای آسوده‌تر خوابیدن دارید؛ Windy اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

FaceFusion (قیمت ۰.۹۹ دلار)

https://cdn01.zoomit.ir/2017/2/bc733386-6f23-43b7-9326-ec67bde28fad.jpg

FaceFusion یکی دیگر از اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده‌ی آیفون است که با ایده‌ای جذاب و البته اجرای بسیار حرفه‌ای آن، توانسته است اپلیکیشن بسیار جالبی به وجود بیاورد که شاید پیش از این، نمونه‌ی آن را تنها در کامپیوتر دیده بودیم. در FaceFusion شما می‌توانید با مشخص کردن ۲ چهره‌ی متفاوت و انجام تنظیمات لازم، آن‌ها را با هم ترکیب کنید و چهره‌ی جدیدی به وجود بیاورید که به هر دو چهره‌ی قبلی شباهت داشته باشد. اگر دوست دارید خودتان را به بازیگر موردعلاقه‌تان شبیه کنید یا حتی در ایده‌ای فانتزی با ترکیب صورت خود و شریک زندگی‌تان صورت احتمالی فرزند خود را ببینید، می‌توانید FaceFusion را که در حال حاضر رایگان شده است، دانلود و امتحان کنید. توصیه شده است که برای رسیدن به نتایج بهتر، حتما از عکس‌های استانداردی استفاده کنید که در آن‌ها، صورت اشخاص به شکل مستقیم رو به دوربین است. امکان ذخیره‌ی آفلاین عکس نهایی، یا اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی نیز در برنامه گنجانده شده است. این اپلیکیشن ۴۰ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۶ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Portrait painting HD (قیمت ۱.۹۹ دلار)

Portrait painting HD اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های آیفون است که در آن به آرشیوی از ۱۱۸۷ نقاشی معروف و مشهور با کیفیت HD دسترسی خواهید داشت. در این برنامه نقاشان بزرگی همچون لئوناردو داوینچی، آنتونی ون دایک، یوهانس فرمیر، فرانسیسکو گویا، دیه‌گو ولاسکز، ژاک لوئی داوید، ونسان ونگوگ و آنری تولوز لوترک حضور دارند و شما می‌توانید آثار بزرگی از این هنرمندان همچون «The Lacemaker» ،«Saint Martin the Beggar» و «Woman with a Parasol» را با کیفیت فوق‌العاده در این برنامه مشاهده کنید. این برنامه دارای حجم نسبتا زیاد ۱۰۰ مگابایتی است؛ اما در صورتی که به نقاشی‌های معروف و مشهور علاقه داشته باشید، مطمئنا ارزش دانلود برای شما خواهد داشت. کیفیت HD این نقاشی‌ها نیز باعث خواهد شد بتوانید با ذخیره‌ی این تصاویر، از آن‌ها استفاده‌های گوناگونی همچون تنظیم به عنوان تصویر زمینه داشته باشید. این برنامه ۱.۹۹ دلار قیمت دارد که برای مدت محدود رایگان شده است. پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر برای دانلود این برنامه اقدام کنید. این برنامه برای اندروید نیز منتشر شده است.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Translate 2 for Safari (قیمت ۴.۹۹ دلار)

https://cdn01.zoomit.ir/2017/2/5ab35a0f-9f65-41bf-aff4-fd16b4c3b7b0.jpg

Translate 2 for Safari افزونه‌ای برای مرورگر سافاری است که امکان ترجمه و حتی خواندن صوتی مطالب را به کاربر می‌دهد. اگر برای شما هم پیش آمده است که در هنگام مطالعه‌ی یک وب‌سایت انگلیسی معنای کلمه یا حتی جمله‌ای را نمی‌دانستید و از اپ‌های مترجم کمک گرفته‌اید، Translate 2 for Safari پیشنهاد بهتری برای شما دارد. این اپلیکیشن که به‌صورت افزونه روی مرورگر سافاری آیفون نصب می‌شود، می‌تواند کلمات و مطالب وب‌سایت‌ها را (بدون آنکه نیازی به خروج از مرورگر داشته باشید) برای شما ترجمه کند. این افزونه به لطف استفاده از دو مترجم بزرگ Google Translate و Bing Translator تقریبا از تمامی زبان‌های رایج دنیا پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با نصب آن، هر وب‌سایتی با هر زبانی را به زبان شیرین فارسی مطالعه کنید. قابلیت دومی که Translate 2 for Safari به مرورگر شما اضافه می‌کند، امکان خواندن صوتی مطالب یک سایت است. این ویژگی از ۳۰ زبان پشتیبانی می‌کند و قابلیت پخش در زمینه نیز دارد؛ به این معنا که می‌توانید وارد وب‌سایت مورد نظر شوید، پخش صوتی مطلب را آغاز کنید و سپس از مرورگر خارج‌ شوید و در عین گوش دادن به خبر مورد نظر، امور دیگر خود را انجام دهید. البته همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، امکان خواندن صوتی مطالب از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. برای دانلود این برنامه که با حجم ۲۸ مگابایت منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۸ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز دارد، از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Z-Drums Pro (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Z-Drums Pro یک درامز حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر علاقه‌مند به موسیقی هستید، می‌توانید با دانلود رایگان این برنامه نواختن درامز را تجربه کنید و از ایجاد ریتم‌های جذاب و متنوع لذت ببرید. همه چیز در Z-Drums Pro خوب و قابل قبول طراحی شده است. از طراحی محیط برنامه گرفته تا صداهای به‌کاررفته در آن همگی در سطح بسیار راضی‌کننده‌ای هستند. نکته‌ی جالب این است که صداهای موجود در برنامه مستر شده‌اند و کیفیت آن‌ها به بالاترین حد ممکن رسیده است تا Z-Drums Pro اگرچه یک اپلیکیشن موبایلی، اما حرفه‌ای به‌حساب بیاید به حدی که سازنده برنامه ادعا دارد، می‌توانید از این برنامه در بندها و کنسرت‌ها نیز استفاده کنید. تمپو و مترونوم نیز در برنامه وجود دارند تا بتوانید به‌صورت دقیق و سر ضرب درامز بنوازید و در نهایت به لطف ویژگی Recording می‌توانید نوازندگی خود را با کیفیت بالا ضبط کنید. اگر از طرفداران درامز هستید، به مدت محدود می‌توانید آن را به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Simpler Pro (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

Simpler Pro اپلیکیشنی برای آیفون است که توسط آن می‌توانید Contact-های خود را مدیریت کنید. احتمالا شما هم بارها با مخاطبان تکراری در گوشی خود مواجه شده‌اید. در این مواقع معمولا انتخاب کردن دستیِ شماره‌های تکراری و حذف یکجای آن‌ها تنها راه چاره‌ی کاربران خواهد بود که البته در صورت بالا بودن تعداد شماره‌های تکراری، امری بسیار وقت‌گیر خواهد شد. از همین رو نیاز به ابزاری هوشمند دارید که بتواند به‌صورت خودکار و با یک بار اسکن کردن شماره‌های شما، موارد تکراری را شناسایی کند. Simpler Pro این وظیفه را به‌خوبی برای شما انجام می‌دهد و بعد از پیدا کردن مخاطبان تکراری، آن‌ها را حذف خواهد کرد. این برنامه در تشخیص مخاطبان تکراری، تنها به یکسان بودن شماره‌ها بسنده نمی‌کند و مواردی همچون یکسان بودن نام‌ها و ایمیل‌های ثبت‌شده را نیز بررسی خواهد کرد. نکته‌ی جالب این است که علاوه‌بر حذف مخاطبان کاملا تکراری، این برنامه امکان ادغام کردن مخاطبانی را دارد که در نام یکسان و در شماره متفاوت هستند. برای مثال اگر شماره‌ی منزل و موبایل یکی از دوستان خود را به‌صورت جداگانه ذخیره کرده‌اید، Simpler Pro می‌تواند این دو آیتم را با هم ادغام کند. بکاپ گرفتن از شماره‌ها از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

Line Birds (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Line Birds یک بازی ساده و در عین حال بسیار جذاب است که مطمئنا می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند‌. در این بازی که گرافیک دلنشینی نیز دارد، شما کنترل یک پرنده را در اختیار دارید که باید با پرش‌های دقیق و بجا، بدون برخورد به موانع بازی مسیر پیش رو را طی کنید تا بهترین رکوردی را که می‌توانید، به ثبت برسانید‌. موسیقی بازی نیز با وجود آنکه پروژه‌ی عظیمی به‌حساب نمی‌آید؛ اما خوشبختانه در سطح بسیار خوبی قرار دارد و گیمر را در طول بازی به بهترین شکل همراهی می‌کند‌.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

نظر شما در رابطه با اپ‌های معرفی‌شده، چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات