ویدیویی از گوشی تاشو جدید سامسونگ منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ویدئویی از گوشی جدید سامسونگ با شناسه‌ی SL-G9298 در توییتر منتشر شده که ظاهرا پیش از موعد مقرر در وب‌سایت سامسونگ قرار گرفته است.
تبلیغات

بیشتر اطلاعات موجود در ارتباط با گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G9298، مبتنی بر شایعات است. با این حال بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی به قابلیت S Voice ،NFC، سامسونگ پی و شارژ بی‌سیم مجهز شده است.

علاوه بر آن، این گوشی تاشو دارای دو صفحه نمایش ۴.۲ اینچی سوپر آمولد است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدارگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد که به‌احتمال زیاد با باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد بود.

در حال حاضر این تمام جزئیاتی است که در مورد SM-G9298 در اختیار داریم؛ با این حال نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا این مدل به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسد یا خیر. اما با توجه به اخبار منتشرشده، بعید است که سامسونگ آن را به‌عنوان مدل W2018 نام‌گذاری کند.

با توجه به اطلاعات قبلی فاش شده و دفترچه راهنمایی که به زبان چینی نوشته شده است، ظاهرا SM-G9298 به‌طور انحصاری در چین عرضه خواهد شد؛ دلیل این موضوع آن است که چین بزرگ‌ترین بازار برای گوشی‌های تاشو مبتنی بر اندروید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات