کاربران گلکسی اس 8 دکمه بیکسبی را به دلخواه تنظیم می‌کنند

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم از گوشی گلکسی اس ۸ استفاده می‌کنید، هم‌اکنون می‌توانید دکمه‌ی بیکسبی را به‌ دلخواه خود برای اجرای برنامه‌های دیگر تنظیم کنید.
تبلیغات

تنها یک روز پس از اینکه سامسونگ آپدیتی برای جلوگیری از تغییر کارکرد دکمه‌ی بیکسبی گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر کرد، حالا یک بار دیگر این قابلیت فعال شده است و کاربران می‌توانند دوباره با توجه به نیاز خود، این دکمه را سفارشی‌سازی کنند.

توسعه‌دهنده‌ی bxActions (اپلیکیشنی برای سفارشی‌سازی دکمه‌ی بیکسبی و تغییر کاربرد این دکمه) اعلام کرد آپدیت جدید امنیتی منتشرشده توسط T-Mobile و اسپرینت برای دو گوشی مورد اشاره، یک حالت سازگاری با سفارشی‌سازی دکمه‌ی بیکسبی به این دو دستگاه اضافه کرده است. البته به غیر از اپ bxActions، اپلیکیشن‌های دیگری هم برای تغییر کاربرد دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی منتشر شده‌ است. پیش از انتشار بیکسبی، خبرهای زیادی در مورد این دستیار صوتی هوشمند منتشر شده بود. اگرچه بیکسبی در بازار دستیارهای هوشمند یک گزینه‌ی متقاعدکننده به نظر می‌رسد؛ اما همچنان مشکلاتی بر سر راه این دستیار هوشمند قرار دارد. به‌عنوان مثال سامسونگ موفق نشده است تاکنون ویژگی‌های صوتی بیکسبی را در خارج از کره‌ی جنوبی فعال کند. اگرچه اخیرا ویژگی‌های صوتی بیکسبی به‌صورت آزمایشی در ایالات متحده‌ی آمریکا فعال شده؛ اما این نسخه هنوز به‌صورت عمومی و رسمی منتشر نشده است.

در حال حاضر به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان موفق شده‌اند امکان سفارشی‌سازی دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی را مجددا در اختیار کاربران قرار دهند. اکنون این زمان است که مشخص می‌کند آیا سامسونگ یک بار دیگر امکان تغییر کاربرد دکمه‌ی بیکسبی را در دو گوشی‌ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس غیر فعال خواهد کرد یا خیر. روش‌های غیر رسمی سفارشی‌سازی دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی ممکن است باعث ایجاد یک بازی بین توسعه‌دهندگان و سامسونگ شود و مسلما کاربران در این شرایط همیشه امیدوارند که روشی برای تغییر کارکرد این دکمه در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات