تصویر رندری منتسب به پیکسل ایکس ال 2017 فاش شد

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تصویری جدیدی منتسب به پیکسل ایکس ال ۲۰۱۷ با نمایشگر امولد و حاشیه‌های باریک منتشر شده است.
تبلیغات

تصویر جدیدی منتسب به پیکسل ایکس ال ۲۰۱۷ منتشر شده است. این تصویر بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط یک منبع معتبر ترسیم شده است. اندروید پلیس در تأیید صحت اطلاعات دریافتی از سوی منبعی که اسمی از آن نبرده، امتیاز ۸ از ۱۰ داده است که نشان از صحت بالای اطلاعات دریافتی دارد.

با توجه اطلاعات ارائه‌شده، این گوشی که با کد تایمن (Taimen) شناخته می‌شود، توسط ال‌جی تولید خواهد شد. در ظاهر می‌توان به‌روشنی دید که پیکسل ایکس ال جدید با ارث بردن زبان طراحی نسل پیش، راه بهبود را نیز در پیش گرفته است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پشت گوشی در لبه‌ها دارای خمیدگی است، هرچند حالت خمیدگی در گوشه‌ها کمی کمتر شده است. ضمنا باید به قرارگیری محل سنسور اثر انگشت در پایین قسمت شیشه‌ای پشت پیکسل ایکس ال اشاره کرد. به نظر می‌رسد مساحت ناحیه‌ی شیشه‌ای پشت پیکسل ایکس ال ۲۰۱۷ در مقایسه با مدل سال گذشته کوچک‌تر شده است.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، پیکسل ایکس ۲۰۱۷ از وجود نمایشگر آمولد ساخت ال‌جی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد. ضمنا سایز این نمایشگر نیز احتمالا ۶ اینچ خواهد بود. کاهش حاشیه‌های بالا و پایین گوشی در کنار حذف حاشیه‌ها در طرفین، امکان استفاده از نمایشگر بزرگ را فراهم آورده است. در حاشیه‌ی بالایی گوشی می‌توان بلندگوی کشیده‌ای را مشاهده کرد که عریض‌تر از نسل پیش است. هنوز مشخص نیست که آیا این شیار بلندگوی عریض با بلندگویی در پایین برای تولید صدای استریو همراه خواهد شد یا خیر. اطلاعاتی در مورد وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز در دست نیست.

از دیگر ویژگی‌های قابل اشاره برای پیکسل ایکس ال ۲۰۱۷ می‌توان به حاشیه‌های حساس به لمس همچون یو ۱۱ اچ‌تی‌سی اشاره کرد که احتمالا با استفاده از آن، کاربران پیکسل ایکس ال قادر خواهند بود با گوشی و گوگل اسیستنت تعامل داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات