پاول دورف: تا پایان تابستان بخش اعلان‌ها به تلگرام اضافه می‌شود

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام وعده داد که تا پیش از پایان فصل تابستان، نوتیفیکشن‌سنتر یا بخش اعلان‌ها به این پیام‌رسان محبوب اضافه می‌شود.
تبلیغات

پاول دورف، بنیان‌گذار پیام‌رسان محبوب تلگرام، تأیید کرد که تا پیش از پایان یافتن فصل تابستان، روش بهتری برای پایش و مدیریت اعلان‌های دریافتی از تمامی چت‌ها به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا توسعه‌دهندگان تلگرام، قابلیتی مانند نوتیفیکشن‌سنتر در گوشی‌های هوشمند را به این اپلیکیشن اضافه خواهند کرد.

دورف در پاسخ به کاربری در توییتر که در خصوص چرایی اضافه نشدن یک هاب مرکزی به تلگرام از وی سؤال کرده بود، اعلام کرد که قابلیت یادشده تا پیش از پایان یافتن تابستان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. پاسخ دورف بدین گونه است:

ما راهکاری برای حل این مشکل تا پیش از پایان یافتن فصل تابستان، ارائه خواهیم داد. پس از آن، شما دیگر به‌هیچ‌وجه منشن یا پاسخی را از دست نخواهید داد.

احتمالا قابلیت یادشده طی دو ماه باقیمانده از فصل تابستان در اختیار کاربران تلگرام قرار خواهد گرفت. در حال حاضر بخش اعلان‌ها کماکان به نسخه‌ی بتا از پیام‌رسان تلگرام اضافه نشده است و جزئیات بیشتری در رابطه با این قابلیت در دسترس نیست.

تلگرام ماه گذشته نیز خبرساز شد؛ چرا که سرانجام به درخواست رگولاتوری روسیه مبنی بر ثبت و ارائه‌ی اطلاعات اولیه در رابطه با شرکت پاسخ مثبت داد. دورف در طول این مدت به کاربران وعده داد که اطلاعات شخصی آن‌ها در اختیار مقامات دولتی قرار نخواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات