اولین سرویس یکپارچه مایکروسافت و لینکدین به‌صورت عمومی منتشر شد

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با یکپارچه‌‌سازی دو نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری اختصاصی خود و لینکدین، راهکار جدید Microsoft Relationship Sales را به‌صورت عمومی منتشر کرد.
تبلیغات

مایکروسافت در کنفرانس Microsoft Inspire، تاریخ انتشار به‌روزرسانی جولای ۲۰۱۷ برای نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 (یکی از نسخه‌های CRM مایکروسافت) را اعلام کرد. ردموندی‌ها پیش‌نمایش برنامه‌های جدید برای فروش و بازاریابی در نسخه‌ی Business را نیز معرفی کردند؛ این برنامه‌ها برای کسب‌و‌کارهای کوچک بهینه‌سازی شده‌اند.

مایکروسافت در آوریل سال جاری میلادی قابلیت جدیدی را معرفی کرد که به‌ کمک آن، دو نرم‌افزار Microsoft Dynamics 365 for Sales و LinkedIn sales Navigator یکپارچه می‌شوند. این راهکار جدید که مایکروسافت از آن با عنوان Microsoft Relationship Sales یاد می‌کند، در نوع خود جالب‌توجه‌ترین محصول در بازار نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری محسوب می‌شود. مایکروسافت سرانجام روز گذشته راهکار یادشده را به‌صورت عمومی منتشر کرد.

نرم‌افزار Dynamics 365 for Retail امکان پایش انتها‌ به ‌انتهای فرایندهای مختلف مربوط به خرده‌فروشی‌ها را با مدیریت متمرکز و واضح تمام فروشگاه‌ها، کارکنان، مشتریان، موجودی و امور مالی در اختیار این کسب‌وکارها قرار می‌دهد. راهکار یادشده به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد. نرم‌افزار Dynamics 365 for Talent نمایی ۳۶۰ درجه از نیروی کار شما را فراهم می‌کند؛ از تأمین منابع و استخدام گرفته تا معارفه‌ی سازمانی و نگهداری کالا؛ این راهکار در ماه جولای در دسترس خواهد بود.

نرم‌افزارهای جدید Dynamics 365 for Sales و Dynamics 365 for Marketing از نسخه‌ی‌ Business در حال حاضر برای آن دسته مشتریان و شرکای مایکروسافت که در برنامه‌ی Dynamics 365 Insider شرکت داشتند، در دسترس است. مایکروسافت در حال گسترش میزان دسترسی‌ به نسخه‌‌‌ی Business‌ از نرم‌افزار Dynamics 365 for Finance and Operations در انگلستان است و تا پایان سال جاری نیز این فرایند را ادامه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات