سامسونگ چشم‌انداز جدید خود را در زمینه فناوری نیمه‌هادی ارائه می‌دهد

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ غول تکنولوژی که تراشه‌های کوالکام و AMD را تولید می‌کند، تجارت جدید خود را در زمینه نیمه‌هادی مستقل و حدود یک میلیارد دلار در آن سرمایه‌گذاری کرده است.
تبلیغات

پس از مشاهده تقاضای رو به رشد تراشه‌های پردازنده و حافظه، سامسونگ اخیرا کسب و کار تولید تراشه‌های نیمه‌هادی خود را به یک نهاد جداگانه تبدیل کرده است. این شرکت تمرکز خود را بر تجارت SOC گذاشته و نزدیک به ۱ میلیارد دلار در کارخانه تراشه تگزاس خود سرمایه‌گذاری کرده است. گزارش شده است که سامسونگ امروز یک انجمن ریخته‌گری را میزبانی کرد تا دیدگاه خود را در مورد این بخش، با شرکایش به اشتراک بگذارد. با زومیت همراه باشید.

مقاله‌های مرتبط:

    بر اساس گزارشی از هرالد کره، سامسونگ چشم‌انداز خود را برای بازار نیمه‌هادی‌ها با شرکت‌های محلی در انجمن ریخته‌گری Korea 2017 به اشتراک گذاشته است. این شرکت با افزایش تقاضا برای تراشه‌های نیمه‌هادی، روابط خود را با شرکای تجاری خود گسترش داده است. به غیر از گوشی‌های هوشمند و پوشیدنی، این تراشه‌ها با محصولات اینترنت اشیاء، خودروهای متصل به اینترنت و هوش مصنوعی سازگار هستند.

    غول نیمه‌هادی کره جنوبی اعلام کرد که تکنولوژی ۱۰ نانومتری FinFET آن در حال حاضر به ثبات رسیده و اکنون تمرکز خود را بر تکنولوژی ۷ نانومتری گذاشته است. این شرکت قصد دارد شروع به ساخت تراشه‌های ۷ نانومتری کند. سامسونگ ظرفیت تولید تراشه‌های حافظه خود را در کارخانه چین افزایش خواهد داد. این شرکت در حال حاضر تراشه‌های ۱۴ نانومتری برای AMD و تراشه‌های ۱۰ نانومتری برای کوالکام تولید می‌کند؛ البته کوالکام قصد دارد برای تأمین پردازنده‌های ۷ نانومتری خود با TSMC همکاری کند.

    نظر شما در مورد تجارت سامسونگ چیست؟ آیا موفق خواهد شد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات