دبیر کل سازمان اینترپل: پلیس فتای ایران آمادگی ارائه توانمندی‌هایش به ۱۹۰ کشور دنیا را دارد

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
دبیر کل سازمان اینترپل در جریان حضور در ایران و بازدید از توانمندی‌های سایبری ایران اعلام کرد پلیس فتا آمادگی ارائه‌ی توانمندی‌هایش به دنیا را دارد.
تبلیغات

دبیر کل سازمان اینترپل از توانمندی‌های پلیس سایبری ایران دیدن کرد. در این بازدید یورگن اشتاک در ساختمان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا حضور یافت و با اشاره به توانمندی‌های پلیس سایبری ایران برای مقابله با جرایم فضای مجازی گفت:

از تکنولوژی‎، دانش و تجهیزات پلیس فتای ایران برای کشف جرایم سایبری تحت تاثیر قرار گرفتم. شما تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارید.

کشف و جمع‌آوری ادله‌ی جرم در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است. اشتاک در جریان این بازدید اعلام کرد که کارشناسان پلیس فتای ایران توانایی‌ و تسلط لازم در این زمینه را دارند.

دبیر کل سازمان اینترپل تلاش پلیس فتای ایران در موضوع آگاه‌سازی جامعه بخصوص قشر جوان که بیشترین کاربران فضای مجازی را تشکیل می‌دهند خوب ارزیابی کرد و گفت:

ما معتقدیم قبل از وقوع و کشف جرم باید از رخ دادن‌ آن جلوگیری کرد.

اشتاک اعلام کرده است سازمان اینترپل برای گسترش روابط با ایران ایده‌هایی دارد. وی پلیس ایران را جزو پیشروان دستیابی به اهداف اینترپل اعلام کرد و ایران را برگزار کننده‌ی بسیاری از کنفرانس‌های این حوزه و عضو فعال اجلاس‌های بین‌المللی دانست. بنابه گفته‌ی اشتاک ایران آمادگی ارائه‌ی توانمندی‌هایش به ۱۹۰ کشور را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات