دلیل قطعی سرویس اینترنت آسیاتک چه بود؟

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
معاونت فنی آسیاتک علت قطعی اینترنت کاربران آسیاتک را قطع شدن برق اعلام کرد و از کاربران به طور رسمی عذرخواهی کرد.
تبلیغات

دیروز برای ساعاتی سرویس اینترنت برخی از مشترکان آسیاتک قطع شد و طبق گزارشات مردمی، کاربران این شرکت در تماس با پشتیبانی آسیاتک موفق به برقراری ارتباط نشدند.

معاونت فنی آسیاتک ضمن اینکه از کاربران این شرکت عذرخواهی کرد، دیروز در این رابطه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

ضمن عرض پوزش بابت قطعی و اختلال پیش آمده در ارائه سرویس آسیاتک خدمت مشترکین و شما عزیزان، به استحضار می‌رساند که قطعی اینترنت به علت همزمانی قطعی برق در دو مسیر مختلف یکی از مراکز اصلی ارایه سرویس آسیاتک رخداد و همکاران فنی ما پس از رفع مشکل کاربران و مشتریان هم اکنون در حال بررسی و برطرف نمودن دائمی مشکل و جلوگیری از عدم تکرار آن با همکاری همکاران برق منطقه تهران می‌باشند زیرا منشاء اصلی این اختلال، قطعی‌های سراسری توزیع برق منطقه‌ای تهران جهت مدیریت بهینه مصرف برق بوده است.لازم به توضیح است که این رخداد شامل حال همه مشترکین آسیاتک نبوده و صرفا کاربران مرکز داده نامبرده دچار اختلال گردیدند.مجددا عذرخواهی رسمی تیم مدیریت شرکت را پذیرا باشید و منتظر اطلاع رسانی‌های روابط‌عمومی آسیاتک بمانید.سپاس فراوانمعاونت فنی آسیاتک

سنگینی بار شبکه‌ی برق کشور این روزها دردسرهایی برای این مردم ایجاد کرده است که امیدواریم با صرفه‌جویی هموطنان عزیز این مشکلات به زودی مرتفع شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات