نسخه تحت وب پیام رسان الو منتشر می‌شود

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی تحت وب پیام‌رسان Allo گوگل طی چند هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.
تبلیغات

هم اکنون یک سال از تاریخ انتشار رقیب سرویس هنگ‌اوت یعنی Allo می‌گذرد. این پیام‌رسان امکانات بسیار خوبی مثل دستیار شخصی داخلی و پاسخ‌دهی هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. باید اشاره کنیم این ویژگی‌ها بعدها در سرویس جیمیل نیز معرفی شد. اما Allo همچنان یکسری کم و کاستی‌ها دارد که از جمله می‌توان به منتشر نشدن نسخه‌ی دسکتاپ و نسخه‌ی تحت وب این پیام‌رسان اشاره کرد.

نیک فاکس معاون فروش محصولات ارتباطی گوگل در ماه فوریه پیش نمایشی از نسخه‌ی تحت وب اپلیکیشن مورد بحث را به نمایش گذاشت و پس از آن در ماه می در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که یک یا دو ماه تا انتشار عمومی نسخه‌ی تحت وب Allo زمان باقی مانده است. حال تقریبا دو ماه از زمان انتشار این توییت گذشته و هنوز خبری از انتشار نسخه‌ی تحت وب این اپ نیست.

آمیت فیلی، مدیر محصول دو سرویس Allo و Duo اخیرا توییتی ارسال و اعلام کرده که انتشار نسخه‌ی تحت وب Allo چند هفته با تاخیر انجام خواهد شد.

در هرحال وی هیچ اشاره‌ای به دلیل این تاخیر نکرده و علاوه بر این هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه‌ی تحت وب پیام‌رسان مورد بحث اعلام نشده است. مسلما نسخه‌ی تحت وب Allo یکی از قابلیت‌های کاربردی این پیام‌رسان خواهد بود، اما متاسفانه برای بررسی و تست آن باید چند هفته‌ی دیگر صبر کنیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات