آنلاک کردن پی سی ویندوزی با حسگر اثر انگشت گلکسی

یک‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر پی‎سی شما مجهز به حسگر اثر‎انگشت نیست نگران نباشید. دستگاه‎های گلکسی سامسونگ به کمک شما خواهند آمد.
تبلیغات

حسگرهای اثرانگشت دردستگاه‎های هوشمند کمک شایانی به صرفه‎جویی در وقت و راحتی کاربران کرده‎اند.

شرکت مایکروسافت اخیرا با آپدیت Creators ویندوز ۱۰، قابلیت پشتیبانی از API آنلاک با حسگر اثرانگشت در پلتفرم Windows Hello را برای کاربران عرضه‎کرد. در‎حال‎حاضر اگر شما یک پی‎سی ویندوزی بدون حسگر اثرانگشت و یک دستگاه گلکسی سامسونگ داشته باشید، کارها برای شما آسان می‌شود.

سامسونگ فلو (Flow) یک برنامه‌ی اندرویدی است که کاربران می‌توانند از مکانیسم اشتراک‌گذاری اندروید برای انتقال فعالیت‌ها بین دو گجت استفاده‎کنند. پس از آپدیت جدید فلو، سامسونگ به کاربران این امکان را می‌دهد که قفل کامپیوتر ویندوزی خود را با حسگر اثرانگشت دستگاه‌های گلکسی باز‎کنند.

این قابلیت برای گوشی‌هایی نظیر گلکسی اس۶، اس۷ و اس‎۸ با اندروید مارشمالو به بالا در نظر گرفته‌شده است؛ گرچه این برنامه قبلا با تبلت گلکسی تب ‎پرو‎  و ویژگی‌های مشابه عرضه‌شده بود. از دیگر قابلیت‌های مهم و کاربردی این برنامه می‌توان به جابه‌جایی اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف و همگام‌سازی، مشاهده و پاسخ اعلان‌های گوشی یا تبلت خود با کامپیوتر اشاره‎کرد.

اپلیکیشن اندرویدی فلو در گوگل‎پلی‎استور نمره‌ی ۳.۵ از ۵ را توسط کاربران دریافت کرده است؛ هم‌اکنون شما می‎توانید این برنامه‎ی رایگان را از این‎لینک دریافت کنید.

آیا قابلیت جدید و کاربردی فلو می‌توانند به محبوبیت این برنامه بیفزایند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات