نحوه‌ی خرید سیم‌کارت‌ آی‌ سیم ایرانسل

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل در جریان کنفرانس خود در دفتر مرکزی این شرکت، روش‌های مختلف خرید آی‌سیم را توضیح داد.
تبلیغات

ایرانسل امروز در کنفرانس خود، در مورد سیاست‌ها و اهدافش سخن گفت. باقر صمدی، مدیر کل توسعه محصول ایرانسل، در بخشی از سخنان خود در این کنفرانس به پشتیبانی این اپراتور اشاره کرد و با بیان این‌که بیش از ۵۰۰ نفر کارشناس به‌صورت ۲۴ ساعته وظیفه‌ی پشتیبانی و رفع مشکلات کاربران را بر عهده دارند، به سیم‌کارت‌های آی‌سیم و نحوه‌ی خرید آن اشاره کرد. 

سیم‌کارت‌های آی‌سیم ایرانسل را می‌توان از فروشگاه‌ها و مراکز تأییدشده‌ی ایرانسل یا از طریق وب‌سایت shop.irancell.ir و یا مراکز خدمات و ارتباط با ایرانسل که فهرست آنها به همراه نشانی و ساعت کاردر وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/servicecenters موجود است، خریداری کرد. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند این سیم‌کارت‌ها را با کد دستوری *7# و یا تماس با شماره‌ی ۶۰۰ از خطوط ایرانسل و 09366000000 از سایر خطوط نیز خریداری کنند. کاربران فعلی نیز با شماره گیری کد دستوری «ستاره 70 مربع» و تنها با پرداخت ۵۰ هزار تومان قادر به تبدیل سیم‌کارت‌های قدیمی خود با آی‌سیم هستند.به زودی این امکان در اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین ترابرد سیمکارت دائمی سایر اپراتورها به ایرانسل نیز از دیگر راه‌های بهره‌مندی از مزایای ویژه آی‌سیم است. انجام ترابرد از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir، تماس با شماره 600 و یا مراجعه حضوری به مراکز خدمات و نمایندگی‌های مجاز ایرانسل امکان‌پذیر است.

ایرانسل قیمت سیم‌کارت‌های دائمی خود را از ۱۲۰ هزار تومان  به ۶۰ هزار تومان کاهش داد. خرید سیمکارت دائمی جدید ایرانسل با پرداخت تنها 60 هزار تومان امکان‌پذیر است که این مبلغ را می‌توان به صورت اقساطی (30 هزار تومان پرداخت اولیه و سه قسط 10 هزار تومانی ماهانه) نیز پرداخت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات