نتیجه نظرسنجی: رایزن کلید بازگشت AMD به دوران اوج است

جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران زومیت معتقدند که AMD پس از عرضه‌ی پردازنده‌های رایزن به بازار و با تکیه بر معماری ذن، قادر است دوباره به روزهای اوجش بازگردد.
تبلیغات

AMD از ابتدای سال ۲۰۱۷ رونمایی و عرضه‌ی پردازنده‌های سری رایزن را آغاز کرده است. این کمپانی در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۷ نیز اقدام به رونمایی از پردازنده‌‌ی ۱۶ هسته‌ای خود در کنار پردازنده‌های سرور اِپیک کرد که مبتنی بر معماری ذن هستند. پس از دوران کم‌فروغی که از ابتدای دهه‌ی جاری میلادی برای AMD آغاز شد، این کمپانی تصمیم گرفت با تغییر معماری و توسعه‌ی معماری ذن از پایه، نسل جدیدی از محصولاتش را راهی بازار کند که این مهم اتفاق افتاده است و شاهد رونمایی از محصولات جدید هستیم.

با توجه به اینکه AMD در کامپیوتکس ۲۰۱۷ یکی از کمپانی‌های خبرساز بود و بسیاری از کارشناسان بازگشت دوباره‌ی این کمپانی را به‌عنوان رقیبی برای اینتل نوید می‌دهند، از شما کاربران گرامی خواستیم نظر خود را در این خصوص با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در نظرسنجی این هفته‌ی زومیت ۱۴۶۱ نفر شرکت کردند که ۷۸ درصد (۱۱۴۳ نفر) معتقدند AMD با پردازنده‌های رایزن دوباره به روزهای اوجش بازخواهد گشت. در مقابل، ۲۲ درصدی (۳۱۸ نفر) قرار دارند که اینتل را برنده بلامنازع بازار پردازنده‌ها می‌پندارند و حتی پردازنده‌های رایزن را برای موفقیت AMD کارساز نمی‌دانند.

نتیجه نظرسنجی AMD
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات