تولید انبوه سه نسخه جدید آیفون با بدنه‌ شیشه ای به‌زودی آغاز می‌شود

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آغاز تولید ماژول‌های سخت‌افزاری مورد استفاده در نسل بعدی آیفون‌های اپل نشان‌دهنده‌ی نزدیک بودن تولید انبوه آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۸ با بدنه‌‌ی شیشه و فلزی است.
تبلیغات

دیجی تایمز با انتشار گزارشی اعلام کرد که تولید انبوه ماژول‌ها و کامپوننت‌های مورد استفاده در آیفون‌های جدید اپل آغاز شده است و از این‌رو انتظار می‌رود تولید انبوه آیفون‌های جدید نیز در آینده‌ی نزدیک آغاز شود. گزارش جدید با شایعات پیشین در رابطه با عرضه‌ی سه دستگاه آیفون توسط اپل طی سال ۲۰۱۷ همخوانی دارد؛ زیرا دیجی‌تایمز در گزارش خود اعلام کرده است که دو نسخه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون به‌عنوان به‌روزرسانی آیفون ۷ با بهره‌گیری از فریم آلومینیومی و شاسی از جنس شیشه تقویت‌شده تولید خواهند شد.

اپل همچنین نسخه‌ی دیگری را با نام آیفون ۸ با بهره‌گیری از تغییرات گسترده‌ی ظاهری رونمایی خواهد کرد که انتظار می‌رود با فریمی از جنس استیل ضد زنگ به همراه شاسی از جنس شیشه تقویت‌شده همراه شود. انتظار می‌رود سامسونگ ۸۰ میلیون پنل اولد مورد نیاز سامسونگ در سال ۲۰۱۷ را تأمین کند.

البته هنوز مشخص نیست که اپل در کنار آیفون ۸ چه نامی برای دو آیفون دیگر انتخاب خواهد کرد. بسیاری از شنیده‌ها نام آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را برای این دو نسخه اعلام کرده‌اند. هرچند این دو نسخه از نظر ظاهری شبیه به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهند بود، اما شیشه تقویت‌شده جایگزین شاسی آلومینیومی خواهد شد که از این طریق امکان شارژ بی‌سیم در تمام نسخه‌های آیفون برای سال ۲۰۱۷ امکان‌پذیر خواهد بود.

بنا بر شنیده‌ها، دو آیفون به‌روز شده با تمرکز بیشتر بر سخت‌افزار داخلی همراه می‌شوند و از این‌رو به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد قیمت نسخه‌های جدید آیفون را برابر با آیفون‌های سال گذشته نگه دارد، حال آنکه آیفون ۸ به‌عنوان گوشی پرچم‌دار قیمت بالاتری خواهد داشت.

انتظار می‌رود آیفون ۸ با بهره‌گیری از نمایشگر بدون حاشیه‌ی ۵.۸ اولد، سایزی برابر آیفون ۴.۷ اینچی داشته باشد. همچنین باید به ترکیب سنسور اثر انگشت با نمایشگر، استفاده از تراشه‌ی پردازشی A11 و همینطور دوربین با قابلیت تشخیص عمق و پشتیبانی از واقعیت افزوده اشاره کرد. برآوردها فروش ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاهی را برای دو نسخه‌ی به‌روز شده‌ و ۵۰ تا ۵۵ میلیون دستگاهی را برای آیفون ۵.۸ اینچی پیش‌بینی می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات