ارائه‌ی نسخه رسمی اندروید O برای گوشی‌های سری پیکسل در ماه آگوست

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
بنا بر گزارشات غیر رسمی، نسخه‌ی رسمی اندروید O تابستان سال جاری برای گوشی‌های سری پیکسل و نکسوس گوگل ارائه خواهد شد.
تبلیغات

شرکت گوگل در حال حاضر دو بیلد اولیه اندروید O را برای کاربران گوشی‌های سری پیکسل و نکسوس ارائه داده است. اما احتمالا نسخه‌ی نهایی این سیستم عامل تابستان امسال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوگل معمولا نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید را در فصل پاییز در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما به گفته‌ی دیوید راداک از وب‌سایت اندروید‌پلیس، برخلاف روال گذشته، امسال نسخه‌ی نهایی اندروید O در هفته‌ی اول یا دوم آگوست برای کاربران منتشر خواهد شد. این بروزرسانی در ابتدا به‌صورت OTA برای گوشی‌های سری پیکسل و پس از آن برای گوشی‌های سری نکسوس ارائه می‌شود.

هرچند راداک ادعا کرده است که اطلاعات خود را از منابع معتبری به دست آورده؛ اما تغییر زمان ارائه‌ی بروزرسانی‌ها امری رایج است. به همین دلیل نمی‌توان در مورد زمان دقیق ارائه‌ی این نسخه از اندروید به‌طور قطعی اظهار نظر کرد.

در صورت تحقق این ادعا و ارائه‌ی اندروید O در آگوست، این احتمال وجود خواهد داشت که شرکت گوگل یک یا دو ماه پس از عرضه‌ی این بروزرسانی، نسخه‌ی دوم گوشی‌های سری پیکسل را به‌طور رسمی معرفی کند. با این وجود نمی‌توان تاریخ اعلام‌شده توسط دیوید راداک را قطعی دانست و بهتر است منتظر کسب اطلاعات از منابع معتبرتری باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات