اوپو R11 در وب‌سایت اوپو رؤیت شد

پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چند روز قبل از معرفی رسمی اوپو R11، این محصول در وب‌سایت اوپو قرار گرفت.
تبلیغات

در هفته‌های گذشته خبرهایی از اوپو R11 منتشر شد. پیش‌بینی می‌شد که این محصول به‌طور رسمی طی مراسمی در روز ۱۰ ژوئن معرفی شود؛ اما این محصول به‌صورت غیرمنتظره در وب‌سایت اوپو ظاهر شد.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در بخش پشتی این محصول یک دوربین دوگانه با چینش افقی و یک فلش قرار گرفته که ظاهری شبیه به آیفون ۷ پلاس به آن داده است. این دوربین شامل یک لنز عریض با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است که از فناوری زوم اپتیکال ۲ برابری، قابلیت‌ ثبت تصاویر بوکه و ویژگی‌های دیگر بهره‌مند است. در بخش جلویی اوپو R11 نیز یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد که می‌تواند تجربه‌ی خوشی در عکاسی با دوربین سلفی برای کاربر رقم بزند. حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند با دکمه‌ی هوم ادغام شده است.

oppo r11

اوپو آر ۱۱ به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز شده است که وظیفه امور پردازشی را بر عهده خواهد داشت. حافظه‌ی رم این محصول ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت است. صفحه‌نمایش این گوشی ۵.۵ اینچ فول اچ‌دی و از نوع امولد است و تراکم این صفحه‌نمایش، ۴۰۱ پیکسل بر اینچ اعلام شده است که برای یک محصول میان‌رده عالی به‌نظر می‌رسد. اوپو R11 به یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که به‌ نظر یکی از نقاط ضعف این گوشی خواهد بود.

این گوشی در سه رنگ گلد، رزگلد و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. تاکنون قیمت دقیق این محصول مشخص نشده است؛ ولی طبق خبرهای منتشر شده، اوپو برچسب قیمتی ۴۸۵ دلاری برای آر ۱۱ مد نظر گرفته است که البته برای یک محصول میان‌رده کمی بالا به‌ نظر می‌رسد.

اوپو قصد دارد طی مراسمی در روز ۱۰ ژوئن، R11 را رسما معرفی کند. مشخصات بیشتر و قیمت دقیق این محصول نیز روز ۱۰ ژوئن در وب‌سایت اوپو درج خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی اوپو R11 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات