سونی تا امروز ۱ میلیون پلی‌ استیشن VR فروخته است

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هدست‌ واقعیت مجازی دارای بازاری با پتانسیل‌ فراوان است و شرکت‌های بزرگ در حال ورود جدی به آن هستند. روز گذشته سونی اعلام کرد که تا امروز ۱ میلیون هدست واقعیت مجازی فروخته است.
تبلیغات

سونی سال گذشته‌ی میلادی هدست پلی‌استیشن VR را عرضه کرد و حال این شرکت ژاپنی آمار فروش این هدست‌ها را اعلام کرده است؛ سونی اعلام کرد که تا امروز یک میلیون هدست‌ پلی‌استیشن VR فروخته است. این میزان از فروش، سونی را پس از سامسونگ در جایگاه دوم بازار واقعیت مجازی قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که سامسونگ تا امروز ۵ میلیون هدست گیر VR فروخته است. اچ‌تی‌سی با فروش ۴۲۰ هزار هدست وایو در جایگاه سوم قرار دارد و آکیولس با هدست ریفت، رتبه چهارم را با ۲۴۳ هزار دستگاه در اختیار دارد.

با توجه به این‌که بیش از ۶۰ میلیون نفر در جهان از کنسول پلی‌استیشن ۴ استفاده می‌کنند، سونی راه درازی برای جلب نظر دارندگان کنسول‌ها به این هدست پیش رو دارد. مدیرعامل بخش سرگرمی‌های سونی در آمریکا معتقد است که سونی قادر به پاسخگویی به تقاضاهای خرید پایان سال ۲۰۱۷ خواهد بود. دارندگان این هدست تا امروز ۵.۲۵ میلیون بازی واقعیت مجازی خریداری کرده‌اند. با وجود این‌که سونی با پلی‌استیشن VR بخش بازی را هدف گرفته؛ اما اخیرا این شرکت سریال محبوب برکینگ بد را به PSVR آورده است. مشکلات تأمین این هدست‌ها در کریسمس گذشته باعث شد سونی فرصت بزرگی برای فروش پلی‌استیشن VR را از دست بدهد.

شما از هدست‌های پلی‌استیشن VR استفاده کرده‌اید؟ نظر شما در مورد آینده‌ی این هدست‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات