تصاویر جدید لومیا 960 فاش شد

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از لومیا ۹۶۰ منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی مجهز به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و صفحه نمایش QHD است.
تبلیغات

در هفته‌ی گذشته تصویری از گوشی عرضه نشده‌ی لومیا ۹۶۰ منتشر شد. اکنون تصاویر بیشتری از این محصول در فضای مجازی منتشر شده است. این محصول که نسل جدید گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ است، در ظاهر با نسل‌های قبل تفاوت زیادی دارد. پشت این محصول به برخی گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی شباهت دارد. 

lumia 960

با توجه به تصاویر، لومیا ۹۶۰ مجهز به USB Type-C است که قبلا در گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ مورد استفاده قرار گرفته بود. بدنه‌ی این محصول از جنس فلز آلومینیوم است. در دو طرف این گوشی دکمه‌های تنظیم صدا، درگاه کارت حافظه SD، دکمه‌ی پاور و دکمه‌ی اختصاصی راه‌اندازی دوربین قرار دارند. در قسمت زیر آن نیز جک هدفون در کنار درگاه USB Type-C مشاهده می‌شود. 

lumia 960
lumia 960

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، لومیا ۹۶۰ در بخش پشتی مجهز به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و یک فلش سه‌گانه و در جلو مجهز به دو اسپیکر استریو است. طبق اطلاعات قبلی، لومیا ۹۶۰ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و صفحه‌نمایش کواد اچ‌دی بهره‌مند است. این گوشی تاکنون معرفی و عرضه نشده و علت دقیق آن تاکنون مشخص نشده است. البته می‌توان حدس زد که علت این موضوع کاهش تمرکز و فعالیت مایکروسافت در حوزه‌ی گوشی‌ هوشمند است.

lumia 960

به‌ هر حال تمام مشخصات لومیا ۹۶۰ به این تصاویر و جزئیات فنی آن محدود می‌شود. زمان معرفی و عرضه‌ی این محصول مشخص نیست و برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید منتظر خبرهای جدیدتر بمانیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات