برنامه Call Blocker: مسدودسازی تماس و پیامک برای اندروید - زوم اپ

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Call Blocker برنامه ای مفید برای اندروید است که می‌تواند پیامک ها و تماس‌‌های مزاحم را مسدود کند.
تبلیغات

تا همین چند سال پیش تنها راه مقاومت در برابر مزاحم های تلفنی، خاموش کردن گوشی بود؛ اما به لطف ورود گوشی‌های امروزی، اپلیکیشن‌هایی برای مسدودسازی تماس یا پیامک تولید شده که به کمک آن‌ها می‌توانتید شماره‌های مزاحم یا ناخواسته را بلاک کنید به صورتی که حتی متوجه نخواهید شد که از شماره‌های بلاک‌شده تماس یا پیامکی دریافت کرده‌اید. Call Blocker یکی از این اپلیکیشن ها است که به کمک آن می‌توانید تماس‌ها و پیامک های مزاحم را به‌طور کامل مسدود کنید.

کارکرد این برنامه به این صورت است که وقتی تماس یا پیامکی از شماره های بلاک شده دریافت میکنید گوشی زنگ نمی‌خورد یا صفحه‌ی آن روشن نمی‌شود. برای مشاهده به لیست تماس و پیامک‌هایی که مسدود شده‌اند، کافی است برنامه را اجرا کنید. البته خیالتان راحت! در تنظیمات برنامه می‌توانید برای ورود به اپلیکیشن رمز عبور تعیین کنید تا اطلاعات شما در رابطه با شماره‌ها و پیامک‌های مسدودشده، خصوصی باقی بمانند. این برنامه بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و می‌توانید برای دانلود آن و پیوستن به این تعداد کاربر از لینک زیر استفاده کنید. 

ویژگی ها

  • امکان مسدودسازی پیامک‌ها
  • امکان مسدود کردن تماس‌ها
  • طراحی گویا و ساده‌ی رابط کاربری

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات