نوکیا گجت هوشمند سلامتی می‌سازد

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت نوکیا با ارائه‌ی دو گجت جدید سلامتی، فعالیت رسمی خود را در بازار گجت‌های هوشمند سلامتی شروع کرد.
تبلیغات

نوکیا اوایل امسال در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد دستگاه‌های سلامت مرتبط با ویتینگز به برند نوکیا انتقال پیدا می‌کنند. در سیاست‌های جدید نوکیا، قسمت اعظمی از مشخصه‌های سخت‌افزاری محصولات ارائه‌شده در قالب برند ویتینگز بدون تغییر خواهند ماند. امروز این روند تغییر برند تکمیل‌ شده است و با گجت‎های جدیدی از سوی این کمپانی روبه‌رو هستیم.

ویتینگز یکی از تولیدکنندگان صاحب‌نام در حوزه محصولات هوشمند است که بهار سال جاری به قیمت ۱۹۲ میلیون دلار توسط نوکیا خریداری شد.

برای تازه‌کارها، دو محصول جدید توسط نوکیا عرضه‌ شده است. ترازوی هوشمند Nokia body که به قیمت ۵۹.۹۵ دلار به فروش می‌رسد؛ درحالی‌که محصول مشابه ویتینگز یعنی Withings body به +Body تغییر نام داده است. بااین‌حال ترازوی Body Cardio هنوز با برند جدید نوکیا جهت خرید عموم در دسترس است. نوکیا نسخه پرمیوم دستگاه سنجش فشار خون را به همراه یک دستبند اختصاصی با ارگونومی خاص به نام +BPM معرفی کرده که قیمتی معادل ۱۲۹.۹۵ دلار دارد.

ترازوی هوشمند Nokia Body

ترازوی هوشمند Nokia body

سایر دستگاه‌های ویتینگز که شامل تغییر برند شده‌اند، گجت پایشگر فعالیت و خواب با نام Go به قیمت ۴۹.۹۵ دلار، گجت سنجش کیفیت هوا دارای قابلیت استریم ویدیویی و کیفیت HD با نام Home به قیمت ۱۹۹.۹۵ دلار و دماسنج طبی هوشمند Thermo دارای قابلیت همگام‌سازی با دستگاه‌های هوشمند به قیمت ۹۹.۹۵ دلار را نیز در بر می‌گیرند.

دستگاه فشارسنج خون +BPM

این شرکت که اخیرا تغییر و تحولات زیادی در زمینه‌های مختلف انجام داده، برنامه Health Mate را دچار تحولات مثبتی به‌منظور تجربه کاربری بهتر کرده است. این اپلیکیشن به جمع‌آوری اطلاعات از دستگاه‌های متصل می‌پردازد و اطلاعات مربوط به فعالیت جسمانی، وزن، خواب و فشار خون کاربر را تجزیه‌وتحلیل می‌کند. از جمله تحولات انجام‌گرفته در این اپلیکیشن می‌توان به مسیریابی بهتر، برنامه‌های ۸ هفته‌ای باقابلیت شخصی‌سازی، بهبود رابط کاربری، ارائه‎ی محتوای اختصاصی برای هر فرد و ۵ برنامه جدید به نام‌های Sleep Smarter ،Better Body ،Pregnancy Tracker ،Healthier Heart و Leader Board اشاره کرد.

اپلیکیشن Health Mate

البته برخی از این ابزارها از سبد محصولات ویتینگز حذف‌ و مابقی ابزارها، در آینده‎ی نزدیک به سرنوشتی مشابه دچار خواهند‎ شد. برای مثال، ساعت هوشمند Steal HR، از پاییز سال جاری وارد مجموعه‌ی گجت‌های نوکیا می‌شود.

هم‌اکنون محصولات سلامتی نوکیا را می‌توان از وب‌سایت اختصاصی Healt.Nokia.com خریداری کرد. بر اساس گزارش این کمپانی، برخی از این محصولات در فروشگاه‌های آنلاین معتبر نظیر آمازون، Best Buy و Bath & Beyond عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات