بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته اول تیر 1396

جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
در اولین هفته تیرماه در کنار معرفی بازی جدید Asphalt، نیم‌نگاهی را به Monument Valley 2 و سه بازی زیبای دیگر انداختیم.
تبلیغات

در هفته اول تیرماه زومجی به سراغ دو بازی جدید از مجموعه Monument Valley و Asphalt رفت و معرفی کاملی را از دو بازی اندروید و آیفون Monument Valley 2 و Asphalt Street Storm Racing منتشر کرد. علاوه بر این، در هفته گذشته سگا چندی از بازی‌های کلاسیک خود را به صورت رایگان و رسمی برای اندروید و آیفون منتشر کرد که از جمله این بازی‌ها می‌توان به اولین شماره‌ی Sonic و همچنین Comix Zone اشاره کرد.‌ در صورتی که بازی‌های زیر نظر شما را جلب نکرد،‌ زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های رایگان اندروید را معرفی می‌کند. علاوه‌ بر این، بخش بازی موبایل زومجی به صورت روزانه بروز شده و می‌توانید معرفی بازی‌های مختلفی را در زومجی مطالعه کنید.

بازی Asphalt Street Storm Racing

Asphalt Street Storm Racing

کمپانی نام‌آشنای گیم‌لافت این‌بار با انتشار Asphalt Street Storm Racing، مجموعه آسفالت را وارد فاز جدیدی از مسابقات کرده است. اگر به مسابقات درگ علاقه دارید، Asphalt Street Storm Racing را می‌توان یکی از کامل‌ترین بازی‌های منتشر شده با موضوع مسابقات درگ دانست. خودروهای پرشمار در چهار دسته‌ی مختلف در کنار قابلیت ارتقا تجهیزات هر یک از خودروها تنها بخشی از ویژگی‌های این بازی ریسینگ هستند. بازی همچنین از حالت آنلاین پشتیبانی می‌کند و می‌توانید در مسابقات یک در مقابل یک یا چهار نفره به مسابقه‌ای نفس‌گیر بروید. تفاوت شرایط آب و هوایی و همچنین انجام مسابقات در سه شهر نیویورک، پاریس و هنگ کنگ باعث شده تا مسابقات تنوع خاصی داشته باشد. اگر به شخصی‌سازی خودرو علاقه دارید،‌ Asphalt Street Storm Racing گزینه‌های پرشماری را در اختیارتان می‌گذارد. مانند سایر بازی‌های آسفالت، از استریت استورم نیز می‌توانید انتظار گرافیکی فوق‌العاده را داشته باشید.

دانلود بازی Asphalt Street Storm Racing

پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

بازی Blocky Castle

Blocky Castle

زمانی با بازی Crossy Road با شخصیت های مختلف از بزرگراهی عبور می‌کردیم و اکنون نیز با حیواناتی دوست‌داشتنی و البته خندان وارد ماجراجویی برای رسیدن به بالاترین نقطه یک برج می‌شویم. بازی Blocky Castle، دنیایی رنگارنگ و سرگرم‌کننده را برای تجربه‌ی یک ماجراجویی پرخطر ارائه می‌دهد. شخصیت مورد علاقه را بردارید و از روی تله‌هایی که در کمین‌تان هستند جا خالی دهید. Blocky Castle در مجموع ۸۰ مرحله را در چهار جهان متفاوت دارد و بازی حتی شما را محدود به یک جهان نکرده است. شما می‌تواند به اختیار هر یک از جهان‌ها را انتخاب و به بازی‌کردن بپردازید. حضور شخصیت‌های مختلف و پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای برای آزادسازی این شخصیت‌ها از جمله امکانات گنجانده شده در Blocky Castle است. اگر به دنبال یک بازی با ظاهری جذاب و چالشی هستید، حتما این بازی جمع‌وجور اما پر از تله را تجربه کنید.

دانلود بازی Blocky Castle

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Comix Zone

Comix Zone

بازی کلاسیک Comix Zone یکی از پنج بازی سگا است که از دو هفته گذشته به صورت رایگان در دسترس بازیکنان اندروید و آیفون قرار گرفته است. در این بازی با اسکچ ترنر، هنرمند و نوازنده همراه می‌شویم تا در مراحلی شبیه به کامیک بوک‌ها با دشمنان خبیث مبارزه کنیم. دنیای بازی در حقیقت توسط ترنر خلق شده و یک شب بعد از رعد و برقی که به کتاب کامیک او برخورد می‌کند، او به ناگاه به درون کتاب کشیده می‌شود. در این بازی هدف نهایی شکست مورتاس، دشمن ساخته‌ی دست ترنر است و او با کشیدن دشمنانی چندش‌آور تمام تلاش خود را برای کشتن شما انجام می‌دهد. نبرد‌های نزدیک زیبا و همچنین سفر در صفحات کامیک بوک بخشی از گیم پلی Comix Zone است. اگر به دنبال یک بازی قدیمی خاطره‌انگیز هستید، حتما Comix Zone را تجربه کنید. مشت و لقد‌های کشنده و دیالوگ‌هایی با حال و هوای کامیک‌ها، این بازی خاطره‌انگیز را هنوز هم جذاب می‌کند.

دانلود بازی موبایل Comix Zone

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Dancing line

Dancing Line

بازی‌های موزیکال و ریتمیک به ویژه در سال‌های اخیر محبوبیت خاصی میان بازیکنان پیدا کرده‌اند و با کمی گشت و گذار کوتاه در گوگل پلی به بازی‌هایی مانند Piano Ties یا بازی VOES دسترسی پیدا می‌کنیم. Dancing Line نیز یکی از همین دست بازی‌های ریتمیک است که در آن وظیفه‌ی هدایت خطی را در مسیری پر پیچ و خم بر عهده دارید. بازی در مجموع ۱۰ مرحله دارد و با وجود کم بودن مراحل، هنوز هم موسیقی جذاب بازی تجربه شنیداری خوبی را برای‌تان رقم می‌زند. در این بازی باید با گوش دادن به موسیقی و توجه به موانع، در زمان مناسب ضربه‌ای را روی نمایشگر بزنید تا خط مسیر خود را تغییر دهید. هر مرحله همچنین دارای سه الماس است که برای کامل کردن مرحله باید آنها را جمع‌آوری کنید.

دانلود بازی موبایل Dancing Ling

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Monument Valley 2

Monument Valley 2

با تمام شدن داستان پرنسس ایدا در بازی Monument Valley، این‌بار در بازی Monument Valley 2 سفری با مادر و دخترش را آغاز می‌کنیم. دومین شماره هنوز هم پر از تضادهای منطقی و اشکال هندسی غیر ممکن است تا بازیکنان را وارد دریایی از ناشناخته‌ها کند. با ورود به بازی باید با تغییر المان‌های موجود،‌ مسیر را برای رسیدن شخصیت‌ها به درب یا کلیدی روی زمین، هموار کنید. این‌بار Ro و دخترش در مسیری از ناشناخته‌ها قدم گذاشته و در نتیجه معماهای مشکل‌تری پیشروی بازیکن قرار دارد. معماها هرچند به ظاهر پیچیده هستند، اما در عمل، زمان کمی برای کلنجار رفتن با محیط برای باز کردن مسیر حرکت Ro نیاز است. داستان بازی با نوشته‌هایی کوتاه روایت می‌شود و بازی همچنان سعی دارد تا با عناصر محیطی، داستانی را برای بازیکنان روایت کند. عشق میان مادر و کودک در صحنه‌های بازی موج می‌زند و استودیوی یوزتو گیمز (Ustwo Games) سعی کرده تا هرچه بیشتر این رابطه را برجسته کند. Monument Valley 2 اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار تنها برای iOS منتشر شده است.

دانلود بازی Monument Valley 2

اپ‌استور

برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات