مایکروسافت سرفیس پرو 2017 ناگهانی به حالت هایبرنیت می‌رود

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد نسل جدید سرفیس پرو مایکروسافت با مشکلی روبه‌رو شده است که باعث می‌شود دستگاه به‌صورت ناگهانی به حالت Hibernate برود.
تبلیغات

مایکروسافت ماه گذشته‌ از محصول جدید سری سرفیس با نام سرفیس پرو 2017 رونمایی کرد که عرضه‌ی آن از اواسط ماه ژوئن آغاز شده است. اما برخی از کاربران مشکلی را گزارش کرده‌اند که به نظر می‌رسد با بروزرسانی فرم‌ور دستگاه برطرف خواهد شد. گرچه برخلاف تعداد شکایات مطرح‌شده در انجمن‌های سایت ردیت، مایکروسافت همچنان در حال بررسی مشکل است.

مشکل اینجا است که سرفیس پرو مایکروسافت به‌صورت ناگهانی به حالت خواب یا هایبرنیت می‌رود و این موضوع در زمان بیکار بودن سیستم تشدید می‌شود.

با اینکه هنوز به‌صورت رسمی به این مشکل پرداخته نشده است، اما یکی از کاربران سرفیس پرو که با مشکل مورد نظر روبه‌رو شده، می‌گوید با مهندسان پشتیبانی مایکروسافت تماس گرفته است و آن‌ها پیشنهاد کرده‌اند برای برطرف کردن این باگ، سیستم خود را به‌طور کامل ریست کند.

او گفته است:

من با مایکروسافت تماس گرفتم و آن‌ها پیشنهاد کردند که سیستم را به‌صورت کامل ریست فکتوری (بازگردانی به تنظیمات کارخانه) کنم. از اینکه نتوانستند راه دیگری برای برطرف کردن مشکل پیش پای من بگذارند واقعا متأسفم. من ریست فکتوری کردم تا ببینم مشکل برطرف شده است یا خیر، که از دو روز گذشته تاکنون مشکلی نداشتم. کامپیوتر من فقط زمانی به حالت هایبرنیت می‌رود که با آن کار نمی‌کنم. حتی برای مطمئن شدن چند ساعتی با آن فیلم دیدم که مشکلی پیش نیامد. تاکنون همه‌چیز خوب پیش رفته است.

البته چنین مشکلاتی به‌ویژه در زمان عرضه‌ی اولیه نسل جدید محصولات دور از انتظار نیست؛ اما برای کمپانی‌های مادر چون مایکروسافت مهم است که بتوانند بهترین تجربه‌ی کاربری را در اختیار خریداران خود قرار دهند.

با اینکه مایکروسافت هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است، قطعا ردموندی‌ها از این مشکل آگاه هستند و طی هفته‌های آتی آن را برطرف خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات